האם אנחנו בדרך לתקדים מסוכן בכדורסל האירופי? אתר "ספורטל" היווני מפרסם כי שני שחקני הכוכב האדום בלגרד, ג'ואל בולומבוי ורוקאס גידראיטיס, סירבו בתחילה ליטול חלק במשחק ההכנה נגד הפועל ת"א בשבוע שעבר (74:82), אך שוכנעו לעלות לפרקט בסופו של דבר רק לאחר התערבותו של מאמן מכבי ת"א לשעבר יאניס ספרופולוס.
על-פי הפרסום, השחקנים ביקשו "להחרים את המשחק" בשל הלחימה של ישראל בעזה ופנו למאמנם ספרופולוס, שכאמור הצליח לשכנע אותם לוותר על האקט. בולומבי סיים את אותו משחק עם 11 נקודות ב-20 דקות וגידראיטיס שותף ל-9 דקות ולא תרם נקודה, אך כן הספיק להתעמת עם פטריק בברלי.
1 צפייה בגלריה
ג'ואל בולומבוי
ג'ואל בולומבוי
שוכנע לבסוף לעלות לשחק. בולומבוי
(צילום: CSKAbasket.com)
הדבר המוזר אם תרצו הוא שבולומבוי היה בשנים האחרונות על הכוונת של מכבי ת"א והפועל ירושלים, אולם לבסוף החליט לחתום אשתקד בכוכב האדום בלגרד.
בכלל, בולומבוי עזב את צסק"א לפני שנתיים עם פרוץ המלחמה באוקראינה - ואף התנגח איתה ברשתות החברתיות. אחרי שפרסם צילום מסך של מכתב שקיבל מהמועדון, ובו הוא נדרש לשוב לרוסיה, או שהליכים משפטיים יינקטו מולו, צייץ: "לכו מפה, כבר אמרתי לכם שאני לא חוזר. כשהתחילה ההסלמה בין רוסיה לאוקראינה אמרתם לי ולכל הקבוצה שאנחנו יכולים לעזוב ושאתם מבינים את זה".