כמעט שנה לאחר שנכשל בבדיקת סמים בסיום משחק יורוליג מול פנאתינייקוס, שחקנה של אולימפיה מילאנו, קונסטנטינוס (דינוס) מיטוגלו - לפחות על-פי מספר דיווחים - ספג עונש כבד: השעיה לשנתיים וחצי מהמגרשים.
היווני, כזכור, ספג במרץ האחרון השעיה מיידית על-ידי הנהלת היורוליג עד לסיום הליך הבדיקה, שהסתיים עתה עם קביעה חד משמעית: מיטוגלו נטל חומר שאסור לשימוש לפי WADA (הסוכנות העולמית למניעת סימום בספורט).
2 צפייה בגלריה
קונסטנטינוס מיטוגלו חוגג מול מכבי תל אביב
קונסטנטינוס מיטוגלו חוגג מול מכבי תל אביב
עונש כבד. מיטוגלו
(צילום: EPA)
אתר SDNA היווני דיווח היום (שלישי) כי החומר שנטל מיטוגלו נחשב לאחד החזקים ביותר ברשימת החומרים האסורים של WADA. יש לציין כי למרות שמיטוגלו בן ה-26 שיתף פעולה בחקירה, נגזר עליו עונש כבד ולא ברור האם בכלל יחזור בעתיד למגרשים.
הפורוורד היווני יוכל לערער לבית הדין העליון של פיב"א, ואם יידחה יוכל לפנות גם ל-CAS (בית הדין לבוררות בספורט). "הרופאה הבטיחה לי שהטבליות הן 'תרופת פלא' מרוסיה", העיד מיטוגלו על-פי הפרוטוקולים שפורסמו היום בתקשורת היוונית. "היא נתנה לי סרום שקוף. אחרי ששאלתי אותה על כך, היא ענתה לי שהסרום הזה יעזור לטהר את הגוף שלי".
2 צפייה בגלריה
קונסטנטינוס מיטוגלו
קונסטנטינוס מיטוגלו
הפורוורד היווני יוכל לערער. מיטוגלו
(צילום: EPA)
יש לציין כי כבר לפני מספר ימים פורסם כי אותה רופאה חשודה באספקת סמים למספר ספורטאים, שחקנים ומגישי טלוויזיה ביוון ונעצרה על ידי המשטרה המקומית.
מיטוגלו בן ה-26 הגיע למילאנו בתחילת העונה שעברה לאחר ארבע שנים בפנאתינייקוס. ב-13 משחקי יורוליג אשתקד הוא העמיד ממוצעים של 7.6 נקודות, 4.2 ריבאונדים ו-1.2 אסיסטים.