זה לא לקח זמן רב. רגע לאחר שגולדן סטייט נפרדה מכריס פול, הרכז בן ה-39 מצא בית חדש - ומפתיע במיוחד: סן אנטוניו. על-פי דיווח ב-ESPN, פול יפתח את העונה ה-20 שלו ב-NBA דווקא בספרס ולצד אחד הכישרונות הכי גדולים בעולם, ויקטור וומבניאמה, הצעיר ממנו ב-19 שנה.
הווריורס חתכו את פול, שהיה אמור להשתכר 30 מיליון דולר השנה - ואחרי שלא האריכו חוזה גם לקליי תומפסון - תיפתח כעת בפני הקבוצה אפשרות להחתים שחקן על "חריגת השכר הבינונית" שמתחילה ב-12.8 מיליון דולר לעונה.
2 צפייה בגלריה
כריס פול
כריס פול
עובר לסן אנטוניו. פול
(צילום: AP Photo/Jeff Chiu)
רק במרץ האחרון החמיא מאמן סן אנטוניו, גרג פופוביץ', לפול, כשאמר: "הוא אחד השחקנים התחרותיים ביותר בתולדות ה-NBA. הוא מנהיג נהדר, תמיד כיף לראות אותו".
בעונה שעברה בגולדן סטייט, פול - שנבחר 12 פעמים לאולסטאר - היה בעיקר שחקן משלים ופתח בחמישייה רק ב-18 מתוך 58 המשחקים ששיחק. הממוצעים: 9.2 נקודות ו-6.8 אסיסטים ב-26.4 דקות לערב.
2 צפייה בגלריה
הארדן וג'ורג'
הארדן וג'ורג'
אחד נשאר באל.איי, השני עוזב. הארדן וג'ורג'
(צילום: Kevin C. Cox / GETTY IMAGES NORTH AMERICA / AFP)
ומה עוד חדש ב-NBA? ג'יימס הארדן נשאר בלוס אנג'לס קליפרס, כשחתם על הארכת חוזה לשנתיים בשווי של 70 מיליון דולר. הקליפרס הביאו את הארדן בטרייד בסוף אוקטובר האחרון ואחרי פתיחה חלשה, הכוכב עזר לקליפרס להיות אחת הקבוצות הטובות במערב.
מי שיעזוב את הקליפרס הוא פול ג'ורג', שסיכם פילדלפיה בחוזה ענק של 212 מיליון דולר ל-4 שנים. "פול הודיע ​​לנו שהוא חותם בקבוצה אחרת", נאמר בהודעה מטעם הקבוצה מעיר המלאכים. "פול הוא כישרון אדיר ושחקן על. אנחנו מרגישים ברי מזל על חמש השנים שבילינו איתו".
קונטביוס קלדוול פופ, מי שזכה באליפות לפני שנה עם דנבר, סיכם על חוזה לשלוש שנים באורלנדו תמורת 66 מיליון דולר. יונאס ולנצ'יונאס שעזב את ניו אורלינס והפך להיות שחקן חופשי, ישחק בוושינגטון לאחר שחתם ל-3 שנים תמורת 30 מיליון דולר.
מלחיץ: בולען נפער באמצע מגרש כדורגל
(באדיבות ONE)