גולדן סטייט השיגה הלילה (בין שישי לשבת) את ניצחונה השביעי משבעה משחקים בהכנה - והוא היה הקל מכולם: 74:132 מוחץ על לוס אנג'לס לייקרס.
היה זה מפגש נטול הכוכבים הגדולים של שתי הקבוצות. סטף קרי, הסובל מפציעה באצבע, נעדר אצל הווריורס. לברון ג'יימס ואנתוני דייויס זכו למנוחה אצל הלייקרס, שפשוט לא היו במשחק מהרגע הראשון.
1 צפייה בגלריה
אוליברי
אוליברי
אוליברי, הלילה מול גולדן סטייט
(צילום: Cary Edmondson-Imagn Images)
האמת, אף אחד בארה"ב לא התרגש מהתוצאה או ההפרש. בכל זאת, משחק קדם עונה די זניח וכשכל קבוצה עלתה בסגל חסר (אפילו ברוני ג'יימס תרם בו 17 נקודות). מה שכן, הוא טמן בחובו סיפור מרגש.
קווינסי אוליברי האלמוני, שחתם רק לפני שבוע על חוזה בן 10 ימים אצל הלייקרס, בלט אצל המפסידה עם 22 נקודות. הוא ככל הנראה יעבור בקרוב לקבוצת הג'י-ליג של אל.איי - סאות' ביי לייקרס - אבל את המשחק הזה הוא לא ישכח הרבה זמן.
אוליברי הצעיר והחולצה החתומה
מסתבר שאוליברי הוא מעריץ מושבע של סטף קרי, שאמנם לא שיחק, אך נפגש על הפרקט עם הטאלנט הצעיר. לאחר המשחק, אוליברי הראה לקרי סרטון שלו כילד מקבל ממנו זוג נעליים ואת הכוכב חותם לו על חולצה. "אני זוכר שנהגתי לישון מתחת לחולצה הזו המון זמן", אמר אוליברי הנרגש בדמעות במסיבת העיתונאים. "כל הזמן רציתי להיות כמוהו ולפגוש אותו. וזה קרה - זה היה הדבר הכי חשוב לי בעולם".
אוליברי עצמו העלה לחשבון האינסטגרם שלו תמונה שלו יחד עם קרי מהלילה על הפרקט בסן פרנסיסקו תחת הכיתוב: "חלומות כן מתגשמים". קרי אף הגיב לו וכתב: "בשמחה אח שלי, שמח שהזכרת לי את ההיסטוריה".
אוליברי סיכם: "אני רק רוצה עבודה ב-NBA. כאילו, זה הדבר היחידי שרציתי מאז שהייתי בן 5. אבא שלי תמיד אמר שהמתנה הכי גדולה שיש לי להציע זו האנרגיה שלי. אנרגיה לא יכולה להיווצר או להרוס, רק להדביק בה את יתר החברים לקבוצה".