רומן סורקין ערך הלילה (בין שבת לראשון) את הופעת הבכורה שלו במדי גולדן סטייט בליגת הקיץ. ולמען האמת, הסנטר של מכבי ת"א יכול להיות מרוצה.
סורקין שותף ל-18 דקות ותרם 8 נקודות (4 מ-11 מהשדה, 0 מ-3 לשלוש), 7 ריבאונדים, שני אסיסטים וחסימה ב-66:105 הקליל של הווריורס על מיאמי במשחק שנערך בצ'ייס סנטר - האולם הביתי של הקבוצה. "הוא שחקן סופר מוכשר, אני מקווה שהוא ימצא את מקומו ב-NBA", כתב אחד מאוהדי גולדן סטייט ברשתות החברתיות, בתגובה לסרטון בו נראה סורקין מהתל בשחקני מיאמי בדרך לסל נהדר מחוף לחוף, 40 שניות לסיום.
3 צפייה בגלריה
סורקין
סורקין
משחק נהדר. סורקין
(צילום: Thearon W. Henderson / GETTY IMAGES NORTH AMERICA / AFP)
3 צפייה בגלריה
סורקין
סורקין
סורקין בדרך לעוד שתי נקודות
(צילום: Thearon W. Henderson / GETTY IMAGES NORTH AMERICA / AFP)
גולדן סטייט עוד הוליכה "רק" 34:50 בהפסקה לפני שהתפוצצה עם 11:30 ברבע השלישי, שהפך את 12 הדקות הבאות לגאבג'-טיים אחד גדול. איית'ן תומפסון בלט עם 27 נקודות, דיקוון פלודן הוסיף 26.
ועדיין, עם כל הכבוד לסורקין - כל העיניים הלילה בצ'ייס סנטר הופנו לשחקן אחד - ברוני ג'יימס, שערך גם הוא בכורה - במדי לוס אנג'לס לייקרס. בנו של לברון רשם 4 נקודות (2 מ-9 מהשדה), 2 ריבאונדים ו-2 אסיסטים ב-22 דקות, כשאל-איי מפסידה 108:94 לסקרמנטו.
3 צפייה בגלריה
ברוני
ברוני
סלפי ראשון עם אוהד מיני רבים. ברוני
(צילום: Kelley L Cox-USA TODAY Sports)
"זה היה יותר ממה שציפיתי", אמר ברוני בסיום. "זאת אומרת, משחק גדול בשבילי, אבל לא ידעתי אם אנשים יבואו לראות אותי. זה נחמד". מאמנו, דיין ג'ונסון, המדריך גם את קבוצת הג'י-ליג של הלייקרס, הוסיף: "הוא רק צריך להמשיך ללמוד ולראות כמה הוא מסוגל. צריכים לבנות לו את הביטחון".
ביקור בביתו של ניקולה יוקיץ'
(צילום: זאב אברהמי)