עונת ה-NBA תיפתח רק בעוד חודש, אבל כבר הלילה (בין שישי לשבת) נרשם - כך על-פי דיווח בארה"ב - אחד הטריידים המסקרנים של הקיץ.
כתב "האתלטיק" שאמס צ'ארניה, מפרסם כי קארל אנתוני טאונס, הכוכב הגדול של מינסוטה, יעבור לניו יורק בתמורה לג'וליוס רנדל ודונטה דיווינצ'נזו שיעשו את הדרך ההפוכה. בנוסף, הטימברוולבס יקבלו את בחירת הסיבוב הראשון של דטרויט בדראפט הבא.
2 צפייה בגלריה
שחקן מינסוטה טימברוולבס קארל אנתוני טאונס
שחקן מינסוטה טימברוולבס קארל אנתוני טאונס
"עדיין מנסה לעכל". טאונס
(AP Photo/David Zalubowski)
הציוץ של טאונס
על-פי דיווח ב-ESPN טאונס "עדיין מעכל את הטרייד". השחקן עצמו בחר לצייץ בחשבונו: ... (מה שמראה שגם הוא הופתע מהמהלך). כוכב מינסוטה (28, 2.13 מ'), שנבחר ראשון בדראפט 2015, בילה את כל הקריירה שלו בטימברוולבס, סבל מלא מעט פציעות ונחשב על ידי חלק מהפרשנים לשחקן של "קבוצות קטנות" - לפחות עד אשתקד אז הוליך את מינסוטה למקום השלישי במערב, ניצחון פחות מאוקלהומה סיטי ודנבר.
בעונה האחרונה רשם ממוצעים מרשימים של 21.8 נקודות, 8.3 ריבאונדים ו-3 אסיסטים למשחק, לצד 19.1 נקודות, 9 ריבאונדים ו-2.6 אסיסטים למשחק בפלייאוף.
2 צפייה בגלריה
רנדל
רנדל
עובר למינסוטה. רנדל
(צילום: AP Photo/Manuel Balce Ceneta)
רנדל, מהעבר השני, היה אחד מעמודי התווך של ניו יורק, שבעונה שעברה הפכה למועמדת לגיטימית להגיע לגמר ה-NBA. רק שהפורוורד נפצע במהלך חודש ינואר ולא חזר גם לפלייאוף. השורה הסטטיסטית שלו: 24 נקודות, 9.2 ריבאונדים ו-5 אסיסטים לערב. דוינצ'נזו קלע 17.8 נקודות למשחק בשורות הניקס וגם המעבר שלו די מפתיע, לאור העובדה שהפך לאחד האקס פקטורים הגדולים של טום ת'יבודו.