הטירוף סביב בן שרף בגרמניה נמשך. אחרי ההצגה הגדולה של הגארד הישראלי בן ה-18 בהופעתו הראשונה בבונדסליגה, קבוצתו אולם פירסמה פוסט באינסטגרם בו קראה לאוהדי הקבוצה להגיע למשחקה הביתי הראשון העונה, כדי לחזות "בכוכב הישראלי העולה".
"אחרי ההופעה הקסומה מול קמניץ, בן שרף מגיע אלינו לסלון הכתום להופעה ראשונה ביום שבת הקרוב", נכתב בפוסט. "בואו להיות חלק מהמשחק הביתי הראשון של הקבוצה וצפו בכוכב הישראלי העולה בפעולה".
2 צפייה בגלריה
בן שרף במדי רטיופארם אולם הגרמנית
בן שרף במדי רטיופארם אולם הגרמנית
הטירוף סביבו נמשך. בן שרף
(צילום: IMAGO/Fotostand/Nachtigall, Reuters)
הופעת הבכורה החלומית של שרף במדי אולם הכתה גלים באתרי הכדורסל בגרמניה, ואף מעבר לכך. הגארד נראה פשוט נפלא ביום ראשון, כאשר קלע 21 נקודות (8 מ-15 מהשדה) לצד שלושה ריבאונים, שני אסיסטים ושלוש חטיפות ב-25 דקות על הפרקט, והוביל את קבוצתו לניצחון 86:90 על קמניץ במחזור הפתיחה. אתמול (שני) הוא גם נבחר לחמישיית המחזור.

הסקאוטים מתלהבים

"ההשפעה שלו בליגה באה לידי ביטוי מהשנייה הראשונה שעלה על הפרקט", נכתב באתר SWP על הופעתו המרשימה של שרף. "הוא הוכיח למה עוקבים אחריו סקאוטים מכל העולם. הוא לא פוחד מאף אחד. הוא בא לאולם כדי להוביל ונראה כמו תגלית גדולה". טיי הארלסון, מאמנה של אולם, התמוגג גם הוא מיכולתו של הכישרון הישראלי הצעיר: "שרף היה פשוט מצוין. הוא הראה שהוא שחקן ברמה גבוהה מאוד".
לא רק מאמנה של אולם וכלי התקשורת התלהבו מהתצוגה של שרף, אלא גם סקאוטים ובלוגרים. סקאוט בשם בלייק סילברמן צייץ: "בן שרף המשיך באותה נקודה בה סיים את אליפות אירופה לנוער במדי נבחרת ישראל. אי-אפשר שלא להקפיץ אותו במעלה התחזיות לקראת הדראפט".
2 צפייה בגלריה
בן שרף במדי רטיופארם אולם הגרמנית
בן שרף במדי רטיופארם אולם הגרמנית
"אי-אפשר שלא להקפיץ אותו במעלה התחזיות לקראת הדראפט"
(צילום: IMAGO/Harry Langer/DeFodi Images, Reuters)
סקאוט נוסף, פרנצ'סקו סמפרוצ'י, כתב: "הוא נכנס לעשירייה הראשונה שלי בתחזית לקראת הדראפט ב-NBA, ויכול להיות שזה אפילו נמוך מדי. הוא משלב גודל, שליטה בכדור וזריזות. זה נראה מעניין מאוד".
שרף העלה את קרנו בקרב סקאוטים ברחבי העולם כאשר נצץ במהלך הקיץ במדי נבחרת ישראל עד גיל 19 באליפות אירופה, במהלכה הוביל את הנבחרת לחצי הגמר - מה שסידר לה כרטיס לאליפות העולם בפעם הראשונה אי-פעם. הוא קלע 28.1 נקודות בממוצע למשחק, כולל שתי הופעות בהן קלע 40 נקודות - מה שהוביל לזימון לנבחרת הבוגרת.
בעונה שעברה, שהייתה עונת הבכורה שלו בליגת העל, הוא סיפק מספרים מצוינים בעירוני קריית אתא: 10.7 נקודות, 3.7 אסיסטים ו-3.2 ריבאונדים לערב. מעבר לכך, שרף היה בורג מרכזי בהגעה לחצי גמר הפלייאוף של קבוצתו, שעוד עשתה שם חיים קשים להפועל ת"א (2:1 בסדרה). הרכז הוכיח שהוא גם שחקן של מאני-טיים, כשתרם 9.3 נקודות ו-3.2 אסיסטים ב-21 דקות במהלך הפלייאוף.