שניים מהכוכבים הגדולים ביותר כיום ב-NBA, קווין דוראנט ולוקה דונצ'יץ', סיימו הלילה (בין רביעי חמישי) את משחקי פיניקס ודאלאס מתוסכלים וכואבים. האמת, ממש לא בגלל התוצאה, אלא בשל פציעות מדאיגות.
דוראנט היה אמור לערוך את הופעת הבכורה הביתית לעיני הקהל בפיניקס מול אוקלהומה סיטי. רק שדווקא בחימום, ובמהלך עלייה לסל, נפל לא טוב על הקרסול והחשש הוא שמדובר בפציעה ממושכת. דוראנט דידה לחדר ההלבשה כדי לקבל טיפול, אך הקרסול התנפח והוא יעבור בדיקת MRI כדי לאבחן את חומרת הפציעה.
2 צפייה בגלריה
כואב. דונצ'יץ'
כואב. דונצ'יץ'
פציעה לא פשוטה בירך. דונצ'יץ'
(צילום: רויטרס)
"אני מרגיש רע בשבילו כי הוא מרגיש רע", אמר בסיום מאמנו של דוראנט, מונטי וויליאמס. "ראיתי את הפרצוף שלו, ומהתקופה שלי איתו אני יודע איך הוא מרגיש. אני לא רוצה שהוא ירגיש ככה".
אגב, חלק מהשחקנים לא הבין שדוראנט ייעדר מכל המשחק ממש עד להפסקה. אחד מהם הוא כריס פול, שקלע 18 נקודות ב-101:132 על הת'אנדר. "הוא היה נרגש לקראת משחק הבית הראשון שלו כאן וזה מתסכל", סיפר פול. "בליגה הזו אתה מבין שיש שחקנים שאוהבים את המשחק מאוד, דוראנט הוא אחד מהם".
2 צפייה בגלריה
דוראנט
דוראנט
"מרגיש רע". דוראנט
(צילום: AP)
מי שסידר את העניינים אצל הסאנס בהיעדרו של דוראנט הוא כמובן דווין בוקר, שלהט עם 44 נקודות. "נקבע מועד חדש למסיבה", אמר בוקר לעיתונאים כשנשאל לגבי פציעת דוראנט. "אני בטוח שהוא יחזור מהר".
דונצ'יץ', הכוכב הגדול של דאלאס, נפצע ברבע השלישי בירך אחרי שקלע 15 נקודות ב-113:106 בניו אורלינס. בסיום הודה: "זה לא נראה טוב. זו פציעה ממושכת שהתחילה לי במשחק השני אחרי פגרת האולסטאר. אז התעוררתי בבוקר ופתאום הרגשתי כאבים".
"כן, אני חושב שכולנו יכולים לראות שהוא לא זז טוב", אמר מאמן דאלאס ג'ייסון קיד לאחר המשחק. "קליעה, הגנה, זה משפיע על הכל. הוא ניסה להילחם בזה ולעזור לחבריו לקבוצה, אבל היה חייב בסוף לנוח. אני מקווה שזה לא משהו רציני. יש לנו כמה ימי מנוחה לפני שנשחק בממפיס, אז אני מקווה שהוא יחזור בקרוב".