עונת 2024/25 ב-NBA תצא לדרך בעוד עשרה ימים, ומשחקי טרום העונה נמצאים בעיצומם. מי שערכה הלילה (בין שישי לשבת) את משחק ההכנה הראשון שלה היא קבוצתו החדשה של דני אבדיה, פורטלנד טרייל בלייזרס, שהפסידה 101:99 ללוס אנג'לס קליפרס.
המשחק היה צמוד לכל אורכו. היתרון החליף צד מספר פעמים, וההפרש הגבוה ביותר עמד על שש נקודות בלבד. בסופו של דבר, שתי קליעות עונשין של קאי ג'ונס, כשעל השעון נותרו שתי שניות לסיום, הכריעו את המשחק לטובת הקליפרס.
2 צפייה בגלריה
שחקן פורטלנד טריילבלייזרס דונובן קלינגן מול שחקן לוס אנג'לס קליפרס קווין פורטר ג'וניור קאי ג'ונס
שחקן פורטלנד טריילבלייזרס דונובן קלינגן מול שחקן לוס אנג'לס קליפרס קווין פורטר ג'וניור קאי ג'ונס
פורטלנד פתחה את ההכנה עם הפסד. דונובן קלינגן מול קווין פורטר ג'וניור וקאי ג'ונס
(AP Photo/John Froschauer)
2 צפייה בגלריה
שחקן לוס אנג'לס קליפרס ג'יימס הארדן
שחקן לוס אנג'לס קליפרס ג'יימס הארדן
מחמם מנועים. ג'יימס הארדן
(Steven Bisig/Reuters)
מי שכמובן לא שיחק בשורות פורטלנד הוא דני אבדיה, זאת עקב העובדה שהמשחק נערך ביום הכיפורים. אם לא יקרה שום דבר חריג, הבכורה של הפורוורד הישראלי צפויה להיות בלילה שבין ראשון לשני, אז פורטלנד תתארח אצל סקרמנטו.
דרק ג'ונס ג'וניור הוליך את המנצחת עם 16 נקודות. ג'ורדן מילר הוסיף 15 נקודות ו-6 ריבאונדים מהספסל, ג'יימס הארדן (5 אסיסטים ו-4 איבודים) ובונס הילאנד קלעו 14 כ"א.
בצד השני, טואנמי קמארה הוליך את קלעי הקבוצה של צ'ונסי בילאפס עם 19 נקודות ו-9 ריבאונדים, ג'ראמי גרנט קלע 15, סקוט הנדרסון 13 ודלאנו בנטון 11 ו-5 אסיסטים. דונובן קלינגן, שנבחר במקום השביעי בדראפט האחרון על ידי פורטלנד, שיחק 19 דקות במהלכן תרם 7 נקודות ו-5 ריבאונדים.