ESPN דיווחה הלילה (בין ראשון לשני) על טרייד מסקרן שהתבצע בין לוס אנג'לס קליפרס לממפיס גריזליס. אריק בלדסו עבר לקבוצה מעיר המלאכים תמורת פטריק בברלי, ראז'ון רונדו ודניאל אוטורו (בחירה 33 בדראפט 2020), שעשו את הדרך ההפוכה.
עבור בלדסו תהיה זו קדנציה שנייה בקליפרס, אחרי ששיחק במשך שלוש עונות במועדון שבחר אותו במקום ה-18 בדראפט 2010. הרכז בן ה-31 צפוי להיות דמות מפתח בקבוצתו של טיירון לו.
2 צפייה בגלריה
יאניס אנדטוקומפו
יאניס אנדטוקומפו
בלדסו. חוזר ללוס אנג'לס
(צילום: רויטרס)
בעונה החולפת בלדסו שיחק בניו אורלינס, שאליה הגיע ממילווקי. לא מזמן עבר לממפיס בטרייד שבמסגרתו נשלח יונאס ולנצ'יונאס לפליקנס, אבל הגארד לא הספיק לשחק אפילו משחק רשמי אחד במדי הגריזליס. בעונה שעברה הוא רשם 12.2 נקודות, 3.8 אסיסטים ו-3.4 ריבאונדים בממוצע למשחק, מספרים די מאכזבים לעומת אלה שניפק בעונות קודמות.
2 צפייה בגלריה
פטריק בברלי
פטריק בברלי
בברלי. עוזב אחרי ארבע עונות בקליפרס
(צילום: AFP)
הקליפרס הרוויחו מהטרייד בכך שחסכו 30 מיליון דולר מהמשכורות של שלושת השחקנים שעזבו, מה שיאפשר להם להישאר רלוונטיים בשוק השחקנים בתקופה הקרובה.
בברלי, שהיה רכז פותח בקליפרס פחות או יותר עד גמר המערב בעונה החולפת, ונחשב לשחקן הגנה קשוח ואחד השחקנים האהובים בקרב האוהדים, עוזב את הקבוצה אחרי ארבע שנים. רונדו, שכבר לא היה חלק מהרוטציה של לו במהלך הפלייאוף, עוזב אחרי עונה אחת בלבד.