לא יוגש כתב אישום בעקבות חקירה קצרה של התקרית שבה היו מעורבים בריטני ספירס, וה"רוקי" הענק של סן אנטוניו ספרס ויקטור וומבאניאמה וחבר מצוות האבטחה שלו. כך על פי הודעת משטרת לאס וגאס.
על פי המשטרה, צוות חוקרים שבחן מספר צילומי אבטחה הגיע למסקנה כי ידה של ספירס עצמה פגעה בפניה לאחר שהמאבטח הדף אותה.
1 צפייה בגלריה
ויקטור וומבניאמה בריטני ספירס
ויקטור וומבניאמה בריטני ספירס
סוף לפרשה. וומבניאמה וספירס
(צילום: Chris Pizzello/Invision/AP, File, sarah Stier/Getty Images)
צפו בתיעוד
כזכור, עוד לפני שהספיק לשחק דקה אחת ב-NBA הספיק וומבניאמה לקחת חלק בדרמה תקשורתית גדולה, זאת לאחר שנטען כנגד אחד המאבטחים של הכוכב הצרפתי שלכאורה דחף את ספירס כשניסתה להצטלם עם השחקן. ספירס, בתגובה, הגישה תלונה במשטרה.
מי שחשף את הפרשה היה אתר TMZ שדיווח כי ספירס, שרצתה להצטלם עם הבחירה הראשונה בדראפט ה-NBA וטפחה על כתפו בביקור במסעדה, נהדפה לאחור. לאחר שספירס התאוששה, איש האבטחה ניגש לשולחן שלה כדי להתנצל, ואמר: "את מבינה איך זה כשמעריצים מסתערים עלייך".
התגובה של בריטני לאירוע
"החלטתי ליצור איתו קשר ולברך אותו על הצלחתו" הסבירה הזמרת. "טפחתי לו על הכתף כדי למשוך את תשומת לבו. מבלי להביט לאחור, אנשי האבטחה שלו הפילו אותי".
השחקן עצמו אמר בתגובה: "משהו קרה, כשהלכתי לאיזו מסעדה. לא ידעתי מי תפס אותי, אני רק הבנתי שאנשי האבטחה הדפו אותה. לא עצרתי להסתכל כדי שאוכל להיכנס וליהנות מארוחת הערב הנחמדה. לא עשיתי מזה סיפור גדול ורק כמה שעות אחר כך גיליתי שזאת הייתה בריטני. חשבתי שזו בדיחה בהתחלה. אפילו לא ראיתי את הפנים שלה".
כאמור, הסרטונים והתמונות מהאירוע נבחנו ונקבע כי מדובר בתגובה אינסטנקיטיבית של המאבטח, ומשטרת לאס וגאס נעלה רשמית את הסיפור כשפסקה: "לא יוגשו כתבי אישום נגד המעורב בתקרית".