לברון ג'יימס ולוס אנג'לס לייקרס הפסידו הלילה (בין חמישי לשישי) לאוקלהומה, אבל מה שעניין את לברון זה החדשות המשמחות שקיבל בנו. ארבעה חודשים אחרי שעבר אירוע לב, ברוני ג'יימס קיבל אישר רשמי לחזור לשחק כדורסל אחרי שעבר שיקום וחזר לכושר. הבכורה שלו במכללת USC צפויה לקרות בקרוב.
"כשהוא יחזור לשחק, אני אהיה שם. גם אם באותו זמן יהיה משחק של הלייקרס", אמר לברון, "משפחה זה מעל הכל, אני מאוד מתרגש, כבר אמרתי לקבוצה שיכול להיות שאחמיץ משחק בגלל זה. אני גאה בברוני מאוד, הוא עובד קשה מאוד. אני שמח שהוא קיבל את האישור שהכל בסדר, רופאים מומחים אישרו לו לחזור לשחק. אני בטוח שהוא ישמח מאוד ללבוש שוב את מדי הקבוצה ולחזור לשחק כמו שהוא אוהב, אני בטוח שהוא מרגיש סיפוק מכך". אנתוני דייויס, שמשחק לצידו של לברון בלייקרס, אמר שהקבוצה עומדת מאחורי החלטתו של ג'יימס להחמיץ משחקים כדי לצפות בבנו משחק בפעם הראשונה בליגת המכללות.
1 צפייה בגלריה
ברוני ג'יימס עם לברון
ברוני ג'יימס עם לברון
ברוני ג'יימס עם לברון. ברוני יחזור לשחק
(Alex Bierens de Haan / AFP)
כזכור, ברוני ג'יימס לקה בליבו ואיבד את ההכרה במהלך אימון במכללת USC. ב"וול סטריט ג'ורנל" ציינו כי הוא היה בסכנת חיים ממשית ורק תגובה מהירה של אנשי הצוות הרפואי של USC הצילה למעשה את חייו, ומנעה ממנו נזקים מוחיים אפשריים. הוא חזר לאחרונה לאימונים, וכעת קיבל את האישור הרשמי לשחק.
בעונה שעברה, האחרונה שלו בתיכון היוקרתי סיירה קניון, העמיד ברוני (18, 1.91), אשר מיועד להיבחר בסיבוב הראשון בדראפט 2024 של ה-NBA, ממוצעים של 14.2 נקודות, 5.5 ריבאונדים, 2.4 אסיסטים ו-1.8 חטיפות למשחק. קולג'ים רבים ניסו לשים עליו את היד, והוא בחר ב-USC (אוניברסיטת דרום קליפורניה), שם שיחקו בעבר דמאר דרוזן, ניקולה ווצ'ביץ' ואוון מובלי.
כידוע, נותרו ללברון ג'יימס שנתיים בחוזה שלו עם הלייקרס ובעונה שעברה הביע תקווה שהוא יוכל לשחק עם בנו ב-NBA. "אני צריך לשחק עם הילד שלי, אני חייב להיות על הפרקט עם ברוני. רוצה לשחק לצידו או נגדו אני לא מתכוון לשמור עליו - כי הוא רכז ואני, בשלב הזה של הקריירה, בתפקיד אחר".