נכון, אנחנו רק בתחילת ההכנה, אבל ארה"ב מתרגשת: האם הלילה (בין שישי לשבת, 5:30) לברון ג'יימס ובנו ברוני ישתפו לראשונה פעולה יחד על אותו פרקט?
לוס אנג'לס לייקרס תפגוש את מינסוטה בפאלם ספרינגס למשחק ההכנה הראשון שלה לקראת עונת ה-NBA שבפתח ומאמנה, ג'יי.ג'יי רדיק, הודיע כי צמד כוכבי הקבוצה, לברון ג'יימס ואנתוני דייויס, ישותפו בשני המפגשים הקרובים: מול הטימברוולבס וביום ראשון נגד פיניקס. זאת למרות הקיץ העמוס שעבר עליהם עם נבחרת ארה"ב באולימפיאדת פריז.
3 צפייה בגלריה
לברון וברוני
לברון וברוני
ישתפו סוף-סוף פעולה על הפרקט? לברון וברוני
(צילום: AP Photo/Jae C. Hong)
רדיק, שיערוך בגיל 40 את הופעת הבכורה שלו על הקווים, טרם חשף את מכסת הדקות המתוכננת ללברון ו-AD. "אנחנו עדיין מדברים על זה", אמר הלילה לכלי התקשורת בארה"ב. "הם ישחקו בסוף השבוע, אבל אנחנו עדיין דנים בדקות וברוטציות של כולם".
אם וכאשר לברון ישותף לצד ברוני - אז כמובן תתרחש היסטוריה. יהיה מדובר במקרה ראשון אי-פעם בתולדות ה-NBA שאב ובנו ישתפו פעולה באותה קבוצה. "אני מרגיש טוב מאוד פיזית, מנטלית. חד מאוד. טרי מאוד. לא חשבתי על העתיד, אני סוג של חיי את הרגע, במיוחד כשברוני כאן. אני לא רוצה לקחת את הרגע הזה כמובן מאליו", סיפר בתחילת השבוע במדיה-דיי של הלייקרס. ברוני, שנבחר במקום ה-55 בדראפט האחרון וצפוי לבלות חלק מהעונה בליגת הפיתוח, הוסיף: "זו תחושה מטורפת. גם אני מאושר מההזדמנות הזו".
3 צפייה בגלריה
לברון וברוני
לברון וברוני
לברון וברוני
(צילום: KEVORK DJANSEZIAN / GETTY IMAGES NORTH AMERICA / AFP)
בינתיים, השניים עובדים על שיתוף הפעולה באימונים. "זה פנטסטי להיות כאן ולחזות בזה בפועל", צחק דייוויס. "ברוני קלע שלשה על הראש שלו היום. כולם פרגנו לו, אז לברון פשוט התעצבן ושם ליי-אפ בצד שני. ברוני הגיב עם עוד שלשה ולברון פשוט רצה את הכדור מאוסטין ריבס כדי לעשות מיד משהו דומה. התחרות קיימת. וזה מה שאנחנו אוהבים לראות".
ונחזור לרדיק. השחקנים כבר מביעים התלהבות מסגנון האימון של המאמן הצעיר. רוי האצ'ימורה סיפר על אימון אינטנסיבי במיוחד: "היום היה 'טורנדו', כך הוא קרא לזה. היה לנו רק שעה של אימון, אז עבדנו ממש קשה".
3 צפייה בגלריה
רדיק
רדיק
מוכן לבכורה. רדיק
(צילום: Kirby Lee-Imagn Images)
דיאנג'לו ראסל, שהתקשה להתחבר למאמן הקודם דרווין האם, שיבח במיוחד את רדיק: "מעולם לא הייתה לי הזדמנות לבנות מערכת יחסים עם מאמן לאורך זמן. לראות איך ג'יי.ג'יי מביא את המהלכים ואת רמת האינטליגנציה לכל אימון, זה משהו נהדר".