פורטלנד טרייל בלייזרס תפתח בלילה שבין שישי לשבת (5:30) את משחקי קדם העונה שלה כשתתארח אצל לוס אנג'לס קליפרס, אך תעשה זאת ללא השחקן החדש שלה דני אבדיה. הפורוורד הישראלי כתב הערב (חמישי) בסטורי באינסטגרם כי הוא יחמיץ את ההתמודדות בגלל שהוא לא רוצה לשחק ביום כיפור.
"מחר, בערב יום הכיפורים, יתקיים משחק האימון הראשון של עונת המשחקים הקרובה", כתב אבדיה. "כשההנהלה הודיעה לי על כך, היה לי ברור מהרגע הראשון שאודיע להם שלא אקח חלק במשחק. אני מרגיש שהפעם הפתיחה הטובה ביותר לעונה הזו תהיה בכיבוד המסורת היהודית ובאחדות עם אחיי ואחיותיי בישראל ובעולם".
1 צפייה בגלריה
אבדיה
אבדיה
"הרגשתי שיש משהו חשוב יותר מכדורסל". אבדיה
(צילום: Steph Chambers / GETTY IMAGES NORTH AMERICA / AFP)
"הכדורסל הוא חלק בלתי נפרד מחיי מהיום שאני זוכר את עצמי ותמיד אצלי במקום הראשון, אבל דווקא אחרי השנה הזו שחווינו, הרגשתי שיש משהו חשוב יותר מכדורסל. עם ישראל חי. חתימה טובה לכל בית ישראל".
שמו של אבדיה עולה לכותרות לא מעט בתקופה האחרונה. הוא הציג יכולת גבוהה באימונים של פורטלנד ואף זכה למחמאות מחבריו לקבוצה. אנפרני סיימונס אמר עליו כי הוא "כמו אולר שווייצרי, יכול לעשות הכול מהכול". המאמן צ'ונסי בילאפס אמר כי הוא משוכנע שהאוהדים יאהבו אותו ושאבדיה הוא "שחקן מושלם בשבילנו".