במהלך המחצית הראשונה, נראו דני אבדיה ובראדלי ביל, שעד הקיץ שיחקו במשך שלוש שנים באותה קבוצה, מחליפים הקנטות מחוייכות. הרכז רשם את משחקו הטוב ביותר מאז שעבר לפיניקס, והפגיז שיא עונתי של 43 נקודות בדרך ל-112:140 קליל לסאנס על וושינגטון. אבדיה לעומת זאת, רשם גם הוא את אחד ממשחקיו הטובים ביותר העונה - והיו לא מעט - כשסיים עם 24 נקודות, והשווה את שיא הקריירה שלו ב-NBA.
אחרי המשחק, השניים התחבקו, שוחחו ארוכות ואף החליפו גופיות. כשנשאל על אבדיה, ביל שפע מחמאות לפורוורד הישראלי: "ההתקדמות שלו מדהימה. הוא ודניאל גאפורד לקחו את המשחק שלהם צעד קדימה, וזה ממש כיף לראות את זה. הם עובדים קשה מאוד כדי להשתפר - ועכשיו רואים את התוצאות. זה מגיע להם".
2 צפייה בגלריה
אבדיה
אבדיה
זכה למחמאות. אבדיה
(צילום: Patrick Smith / GETTY IMAGES NORTH AMERICA / AFP)
2 צפייה בגלריה
אבדיה רואה את ביל בדרך לעוד סל
אבדיה רואה את ביל בדרך לעוד סל
אחרי הטראש טוק - השניים התחבקו בסיום. ביל ואבדיה
(צילום: Geoff Burke-USA TODAY Sports)
לא רק ביל התלהב מהיכולת שהציג אבדיה. קווין דוראנט נשאל בסיום לגבי השמירה של "החבר'ה הצעירים" של וושינגטון, כשהכוונה הייתה לאבדיה ובילאל קוליבאלי, וענה: "הם הציגו משחק קשוח והראו הרבה פיזיות. הם הקשו עליי והכריחו אותי לזריקות קשות, גם אם קלעתי אותן. אני מכבד שחקנים ששומרים ככה ולא איכפת להם מי אני, זה דוחף אותי להיות שחקן טוב יותר. נראה שהמאמן שלהם סומך עליהם כדי לשמור על שחקנים כמוני, בראד ודווין בוקר - ואני מכבד את זה".
גם מאמן וושינגטון, בראיין קיף, שיבח את אבדיה על היכולת שהציג אתמול - גם אם הושיב אותו על הספסל במשך כל הרבע האחרון: "כשהוא משחק לעומק, חודר לסל ורץ במגרש הפתוח הוא שחקן טוב מאוד לליגה הזו. אם הוא ימשיך ביכולת הזו, המספרים שלו ימשיכו להיות טובים. הוא שיחק בדיוק באופן שבו אני רוצה לראות אותו משחק".
המחמאות לאבדיה לא הסתכמו כאן. ברנדון קלין, הכתב שמסקר את הסאנס, צייץ ב-X (לשעבר טוויטר): "תעבירו את דני אבדיה לקבוצה טובה, ומיד".