קיירי ארווינג אמנם כבר לא בברוקלין, אבל שחקני הקבוצה ממשיכים ליפול בלשונם. הלילה (בין חמישי לשישי) היה זה קאם תומאס מהנטס שסיפק הערה הומופובית, עליה התנצל בהמשך.

מיד לאחר ה-105:116 של הנטס על שיקגו, ערכו ספנסר דינווידי ותומאס (שהצטיין עם 20 נקודות מול הבולס) ריאיון קצר על הפרקט לרשת TNT. דינווידי התלוצץ כי בטרייד ששלח את קווין דראנט לפיניקס "ברוקלין אולי לא קיבלה את השחקנים הכי מוכשרים, אבל כן את אלה שנראים הכי טוב", בהתייחס להגעתו של דוריאן פיני-סמית'.
2 צפייה בגלריה
קאם תומאס
קאם תומאס
התנצל. תומאס
(צילום: AFP)
ההתנצלות של תומאס
דינווידי הוסיף כי "הנטס היו צריכים עזרה בתחום הזה", וכשתומאס קיבל את המיקרופון אמר: "כבר היו לנו בחורים יפים בקבוצה, אבל לא הומו". העניין כמובן הציף את הרשת וכמה דקות לאחר מכן, התנצל תומאס בחשבון הטוויטר שלו.
"אני רוצה להתנצל על ההערה חסרת הרגישות שבה השתמשתי בריאיון שאחרי המשחק", צייץ תומאס, שהוסיף סיבה מוזרה למה זה קרה: "התרגשתי מהניצחון. לא התכוונתי להעליב אף אחד, אבל הבנתי שכנראה עשיתי זאת. שוב התנצלותי. הרבה אהבה".

דייויס לא חגג את הסל ההיסטורי של לברון: "רציתי לנצח"

שיא הנקודות של לברון ג'יימס, כצפוי, עוד לא יורד מסדר היום הספורטיבי בארה"ב. כל-כך הרבה אנשים התרגשו וקפצו משמחה לאחר הסל ההיסטורי, רגע לפני סיום הרבע השלישי מול אוקלהומה סיטי, בו 'המלך' עקף רשמית את קארים עבדול-ג'באר והפך לשיאן הנקודות ב-NBA. יש אחד שדווקא לא, לפחות על-פי התמונות שהופצו - אנתוני דייויס.
2 צפייה בגלריה
דייויס ולברון
דייויס ולברון
עדיין חברים טובים. לברון ודייויס
(צילום: EPA)
הסנטר (וחברו הקרוב של לברון) פשוט נראה יושב על הספסל, כשכל חבריו לקבוצה עומדים ומסתירים לו את הפרקט. הלילה, אחרי ההפסד של לוס אנג'לס לייקרס 115:106 למילווקי, הוא כמובן נשאל על כך.
"אני אפילו לא רוצה לענות על זה", הגיב בזעם כשהוא יושב בחדר ההלבשה. "אני לא צריך להסביר את עצמי. אבל בכל זאת, כולם מכירים את מערכת היחסים שלי עם לברון. לא שמתי לב. הייתי עסוק במשחק, זה משחק חשוב מאוד ורציתי לנצח. הייתי עצבני שאנחנו בפיגור. אין קשר ללברון והוא יודע את זה".
דייויס אמר שבשתי ההזדמנויות במהלך ההתמודדות ההיא מול הת'אנדר לברון אמר לו שהכל בסדר ושיפסיק לדאוג לגבי התגובה שלו. "אני אוהב אותך", אמר ג'יימס לדיוויס בחילופי דברים שנקלטו ברשת TNT. "אני רק רוצה להגיד לך שאני אוהב אותך, אחי. זה כל מה שאני רוצה שתדע".