פורטלנד טרייל בלייזרס ערכה היום (שני) אימון פתוח לתקשורת לקראת פתיחת עונת 2024/25, ודני אבדיה דיבר לראשונה כשחקן הקבוצה מאז עבר אליה מוושינגטון וויזארדס בטרייד.
"אני חושב שאני מתאים מאוד לקבוצה הזאת", אמר אבדיה, "אני אחד השחקנים הכי מנוסים כאן ומתחיל את עונתי החמישית ב-NBA. אני שמח שרוצים לבנות כאן קבוצה חזקה, וכולם רוצים להשתפר. באתי מהכדורסל האירופי בו ניצחון הוא דבר חשוב, באתי לפה כדי לנצח. אנחנו קבוצה צעירה ואתלטית, ננסה לרוץ הרבה. אני לא יודע עוד מה התפקיד המוגדר שלי בקבוצה, אני פליימייקר ואני אוהב שכולם מעורבים במשחק ההתקפה. אנחנו נעבוד על הכימיה שלנו כקבוצה".
2 צפייה בגלריה
דני אבדיה
דני אבדיה
דני אבדיה
(צילום מסך)
אבדיה הוסיף: "עבדתי כל הקיץ על הקליעה שלי, אני רוצה להיות יציב, להיות מנהיג על המגרש, לדבר יותר עם צעירים יותר ולעזור להם להשתפר בכל יום. כקבוצה המטרה שלנו היא לנצח, בעונה שעברה היינו אחרונים במערב והעונה נקווה שזה לא יקרה שוב".
המאמן צ'ונסי בילאפס החמיא לאבדיה: "התרשמתי ממנו מאוד לטובה, הוא יכול לשחק במגוון תפקידים. האוהדים שלנו הולכים לאהוב אותו כי הוא משחק עם הרבה מאוד אש. הוא מוסר נהדר, יכול לשמור על רוב העמדות, ריבאונדר טוב מאוד - וזה היה חסר לנו מאוד בעונה שעברה, יש לו איי.קיו כדורסל גבוה מאוד. הוא ישתלב בצורה מושלמת בקבוצה שלנו. אני מתרגש מהאפשרות לאמן אותו. הוא מישהו שיירד על הרצפה כדי להשיג כדור ואנחנו אוהבים את זה".
2 צפייה בגלריה
דני אבדיה והגופייה החדשה
דני אבדיה והגופייה החדשה
דני אבדיה והגופייה החדשה
(צילום: חשבון ה-X של פורטלנד טריילבלייזרס)
גם הגארד סקוט הנדרסון החמיא: "הוא שחקן מאוד ורסטילי, הוא יכול לשחק בשני צידי המגרש. הקליעה שלו טובה, הוא תוקף את הסל, הוא מאוד חזק. אני בטוח שתהיה לו עונה נהדרת, הוא הולך לעזור לנו". הג'נרל מנג'ר ג'ו קרונין הוסיף: "הוא שחקן שיעזור לנו גם בטווח הקצר וגם בטווח הארוך, ואנחנו שמחים שהוא כאן".
אבדיה שיחק בוושינגטון במשך ארבע עונות לאחר שנבחר על ידיה במקום התשיעי בדראפט ה-NBA של 2020, ובעונה החולפת הוא חווה פריצה גדולה עם ממוצעים של 14.7 נקודות (50 אחוז מהשדה ו-37 אחוז מהשלוש) ו-7.2 ריבאונדים. זאת לצד 43 נקודות בהופעה מדהימה מול ניו אורלינס. כעת הוא מתחיל פרק חדש בקריירת ה-NBA שלו, בקבוצה שנמצאת בתהליך של בנייה מחדש וסיימה את העונה שעברה במאזן חלש מאוד - 21:61.