לברון ג'יימס בכושר נהדר, הלייקרס עם רצף הניצחונות הארוך בליגה, אבל עושה רושם שהסופרסטאר בן ה-38 לא ממש מרוצה במועדון המפואר. כך לפחות זה נראה מציטוט שהעניק ל"אתלטיק" - ואשר גרם להד תקשורתי בארה"ב.
ג'יימס אמר לאתר הנחשב כי "כולם יודעים מה לעזאזל צריך לקרות. אני לא צריך לדבר". אגב, בשיחה מוקדמת יותר שלו עם התקשורת האמריקאית - לפני רצף הניצחונות המרשים של הלייקרס - כבר הודה 'המלך' ש"לא מתאים לי להפסיד".
1 צפייה בגלריה
לברון
לברון
לא מרוצה. לברון
(צילום: רויטרס)
כזכור, לברון חתם רק בקיץ האחרון על הארכת חוזה לשנתיים ויכול לצאת ממנו רק בסוף השנה הבאה. מה שכן, הוא בכושר שיא. בחמשת המשחקים האחרונים הוא מעמיד שורה סטטיסטית של 29.1 נקודות עם 8.2 ריבאונדים ו-6.7 אסיסטים למשחק.
הוא אמנם זכה ב-2020 עם הלייקרס באליפות ה-NBA בעונת הקורונה ב'בועה' באורלנדו, אבל בשנתיים האחרונות הקבוצה מאל.איי לא ממש מועמדת רצינית לתואר. גם כעת, כשכמעט חצי עונה מאחורינו, הלייקרס נמצאים מחוץ לפלייאוף. "אני רוצה לנצח. הפסדים הם לא בשבילי", אמר לברון שלשום ביאיון לרשת ESPN. "אנחנו משחקים כדורסל טוב לאחרונה, אבל כולם רוצים להיות ברמה הגבוהה ביותר. לשבור או לקבוע שיאים - כשאני מפסיד - זה מעולם לא היה ה-DNA שלי".
הלילה ניצחו הלייקרס את סקרמנטו, ושיפרו את מאזנם ל-21:19. קינג ג'יימס כמובן נמצא בכושר נפלא לאורך כל הרצף הזה, כשבאופן סמלי, הוא קולע בממוצע 38 נקודות למשחק מאז שחגג 38 חורפים.
"אנחנו בכיוון הנכון", אמר מאמן הלייקרס דרווין האם בסיום. "אנחנו לומדים מהטעויות שלנו. בסופו של יום, כל מה שעברנו הייתה חוויה מלמדת עבורנו".
תומאס בראיינט היה נהדר גם הוא בניצחון אל.איי, כשסיים עם 29 נקודות ו-14 ריבאונדים. הסנטר היה בעננים לאחר הניצחון: "ההופעה היום מלמדת הרבה על הביטחון שלנו כרגע, ועל האגרסיביות והקשיחות שאנחנו מנסים להביא לכל משחק. אני יודע שכל השחקנים גאים אחד בשני".