אחרי שצירפה את בונזי קולסון - פנרבחצ'ה הודיע היום (רביעי) על החתמתו של שחקן נוסף שכיכב במכבי ת"א, ווייד בולדווין.
למעשה האימפריה הטורקית כבר שחררה הלילה ב-4:00 לפנות בוקר טיזר לכך. בשעה לא שגרית, אבל סמלית המועדון צייץ בפשטות "IV" (4 בלטינית), כשם חשבון ה-X (לשעבר טוויטר) של השחקן (שמו המלא: ווייד בולדווין הרביעי). ההודעה הרשמית יצאה בשעות הצהריים.
2 צפייה בגלריה
מכבי ת"א הפועל ת"א
מכבי ת"א הפועל ת"א
עובר לטורקיה. בולדווין
(צילום: עוז מועלם)
כידוע, החתימה של בולדווין בפנר לא מגיעה משום מקום. רגע אחרי הזכייה באליפות השנייה ברציפות שלו עם מכבי ת"א, הכוכב הודיע רשמית כי הוא עוזב את הקבוצה אחרי שנתיים נהדרות בה. הגארד האמריקאי נפרד גם מאוהדי מכבי בפוסט שהעלה בחשבון האינסטגרם שלו.
"קשה אפילו להביע את המחשבות על השנתיים האחרונות שלי, השנתיים הטובות ביותר בחיי", כתב בולדווין. "מצאתי בית, מצאתי חברים לקבוצה, מצאתי מאמנים ומצאתי אנשים שבאו מחויבים כדי לתת שמחה בכל פעם שנכנסים בדלת, לא משנה איפה היינו".
2 צפייה בגלריה
האליפות של מכבי
האליפות של מכבי
התפזרו לכל עבר. בראון, קולסון ובולדווין
(צילום: עוז מועלם)
בולדווין הוסיף: "משפחה זו משפחה בלי קשר לתנאים וכל עוד כולם ביחד. לצערי, הנסיבות גרמו לי לבחור בין שתי דרכים, בין שתי אהבות שלי. אני רוצה להודות למכבי ת”א ולישראל על חוויה מדהימה, יש לכם מקום מיוחד מאוד בלב שלי. קדימה, מכבי".
בולדווין רשם עונת יורוליג נהדרת והעמיד ממוצעים של 17.4 נקודות (48.3 אחוז מהשדה ו-39.1 אחוז מחוץ לקשת), 4.9 אסיסטים ו-2.5 ריבאונדים למשחק.
הוא הוביל את מכבי ת"א לסדרת רבע גמר הפלייאוף מול פנאתינייקוס (3:2), אבל את רובה החמיץ לאחר שנפצע במהלך משחק מספר 1. בגלל הפציעה הזו הוא החמיץ את גמר גביע המדינה מול הפועל ירושלים, וחזר רק למשחק השלישי והמכריע מול הפועל ת"א בגמר הפלייאוף.
נאום האליפות של שמעון מזרחי
(צילום: באדיבות מכבי ת"א)
פורסם לראשונה: 06:59, 10.07.24