מונדיאל 2022 בקטאר מסתמן כסוף, עגום במיוחד, לדור הזהב הבלגי שפינה סופית את הבמה עם הדחה כואבת ומאכזבת כבר בשלב הבתים. אדן הזאר, מהכוכבים הגדולים ביותר בתולדות הכדורגל הבלגי, בטח בדור הזהב הנוחי, הודיע היום (רביעי) כי הוא פורש מהמדים הלאומיים.
מונדיאל 2022 ב-ynet - היכנסו למתחם המיוחד
"דף מתחלף היום", כתב הזאר בפוסט שהעלה בחשבון האינסטגרם שלו. "תודה רבה על האהבה ללא התנאים שקיבלתי, על כל הדברים היפים מאז 2008. הדור הבא מוכן. אני אתגעגע מאוד".
הזאר בן ה-31 הופיע 126 פעמים במדי נבחרת בלגיה - מקום רביעי בכל הזמנים (אחרי טובי אלדרווירלד, אקסל וויטסל ויאן ורטונחן) - במהלכן רשם 33 שערים. הוא מדורג שני בטבלת הכובשים של הנבחרת אחרי רומלו לוקאקו עם 68. הוא פתח ב-60 משחקי נבחרת עם סרט הקפטן על זרועו - הכי הרבה בתולדות בלגיה. השיא של הזאר בנבחרת היה ללא ספק מונדיאל 2018, אז הוא הוביל את הבלגים למקום השלישי וזכה במקום השני בתואר השחקן המצטיין לאחר לוקה מודריץ'.
1 צפייה בגלריה
נבחרת בלגיה אדן הזאר
נבחרת בלגיה אדן הזאר
סופה של תקופה. הזאר
(צילום: גטי אימג'ס)
בשלוש וחצי העונות האחרונות בריאל מדריד, הזארר לא הזכיר אפילו במעט את היכולת שהציג במדי צ'לסי, אז נחשב היה לאחד השחקנים הטובים בעולם. בשנה האחרונה הוא בקושי שיחק במדי קבוצתו, והיכולת הרגע הגיעה גם לנבחרת, במדיה לא כבש מאז מאז מאי 2021. הזאר פתח בשני המשחקים הראשונים של בליגה במונדיאל ועלה מהספסל לשלוש דקות בלבד ב-0:0 עם קרואטיה שהדיח למעשה את השדים האדומים מהטורניר. אלה גם היו רגעיו האחרונים באדום.