המונדיאל בפתח: יאיר קטן באולפן עם הפרטים
(צילום: אסף חן)
לחץ גדול יש על כל שחקן לפני תחילת כל גביע העולמי, אבל נראה שעל כדורגלן אחד הוא עצום, בטח בעשור האחרון - לא מסי כמובן. גם בארגנטינה יודעים כי זכייה של "הפרעוש" בקטאר עם האלביסלסטה תכתיר אותו ככל הנראה לגדול השחקנים בכל הזמנים. רק שבינתיים יש לו רק תואר אחד עם הנבחרת הלאומית - קופה אמריקה.
המונדיאל בפתח
למונדיאל הנוכחי מסי מגיע לא רק בכושר שיא (12 שערים ו-14 בישולים העונה), אלא גם עם נבחרת שלא הפסידה ב-37 משחקים ברציפות ונחשבת כמובן למועמדת בכירה להניף את הגביע. "אני מרגיש הרבה קווי דמיון בין הנבחרת הנוכחית לזו מ-2014", סיפר מסי בראיון לעיתון הארגנטינאי "אולה". "יש התרגשות, כולנו יודעים שאנחנו נמצאים ברגע גדול, אבל גם חייבים לדעת שזה טורניר וקשה מאוד לזכות בו".
4 צפייה בגלריה
לאו מסי
לאו מסי
"יש התרגשות, כולנו יודעים שאנחנו נמצאים ברגע גדול". מסי
(צילום: AFP)
4 צפייה בגלריה
לאו מסי
לאו מסי
"לא נזכה בתואר כבר אחרי המשחק הראשון כמו שכל הארגנטינאים מצפים"
(צילום: AFP)
"הריקוד האחרון" של מסי ורונאלדו | "מונדיאל במדבר" - האזינו לפרק השני
מסי כמובן דיבר על העובדה שנבחרתו סומנה לפייבוריטית הגדולה לזכייה: "לא נזכה בתואר כבר אחרי המשחק הראשון כמו שכל הארגנטינאים מצפים. זו טעות לחשוב כבר על שמינית הגמר, צריך להסתכל קודם כל על המשחק הראשון. חיוני להתחיל בניצחון, זה נותן לך שקט נפשי להמשך".
על כך שארגנטינה, אם וכאשר תעלה מהבית, תיאלץ ככל הנראה לפגוש את צרפת או דנמרק בשלב השני, אמר מסי: "גם במונדיאל האחרון, לפני היציאה אליו, כבר סימנו אותנו במקום הראשון בבית. חשבנו על ההצלבה ובסוף הכל היה אחרת. צריך לחשוב על המשחק הראשון, לא על השמינית".
4 צפייה בגלריה
הפעם הוא יניף את הגביע?
הפעם הוא יניף את הגביע?
הפעם הוא יניף את הגביע?
(צילום: AFP)
כוכב פ.ס.ז' לא רוצה לספק הבטחות לקראת הטורניר: "אלוהים הוא זה שמחליט מה צריך לקרות. אני חושב רק על איך לשחק טוב. מה שכן, יש ציפייה גדולה במשפחה, כמו אצל כל שחקן. אשתי אנטונלה שואלת אותי על המונדיאל, הבן טיאגו צופה בסרטונים של הנבחרת כל הזמן, מסתכל על לוח השנה ומפעיל עליי לחץ נוראי".
ומי יקבל בסיום כל משחק את החולצה שלו? שאלה טובה. מה שכן, מסי מבקש מהשחקנים היריבים לא לקחת ללב. "לפעמים יש כאלה שמבקשים ממני ואני אומר להם שכבר הבטחתי למישהו אחר", הוא מספר. "ואז הם מסתכלים עליי וחושבים שההתנהגות שלי גועלית. רוב הזמן אני נותן לשחקנים את שתי החולצות".
4 צפייה בגלריה
לחץ מהבית. מסי ואשתו אנטונלה
לחץ מהבית. מסי ואשתו אנטונלה
לחץ מהבית. מסי ואשתו אנטונלה
(צילום: AP)
נבחרת ארגנטינה תשחק בבית 3 בגביע העולמי ואמורה לצלוח אותו בקלות. היא תפגוש את ערב הסעודית, מקסיקו ופולין.