באדיבות כאן 11 המשדר הרשמי של מונדיאל 2022
ברזיל נשמה לרווחה. למרות הפציעה של ניימאר, ולמרות שנפסל שער של ויניסיוס, היא ניצחה 0:1 את שווייץ משער ענק של קאסמירו (83) ועלתה לשמינית גמר המונדיאל, סביר להניח שהיא תעשה זאת מהמקום הראשון. אגב, הפעם האחרונה בה ברזיל הפסידה בשלב הבתים הייתה אי שם ב-1998, 2:1 לנורווגיה. לא נתון מעודד עבור קמרון שתפגוש אותה במחזור האחרון, ותהיה חייבת לנצח את ברזיל כדי לעלות. מי שגנב את ההצגה היה המאמן צ'יצ'ה, שהתרגש כל כך מהשער של קאסמירו ונתן נשיקה על הלחי לבן שלו, שמשמש כעוזרו.
מונדיאל 2022 ב-ynet - היכנסו למתחם המיוחד
"עמדנו במשימה הראשונה, שהיא לעלות לשלב שמינית הגמר", אמר הקפטן תיאגו סילבה בסיום, "אנחנו מרוצים מההופעה היום, גם אם היו לנו הרבה קשיים. היה משחק קשוח וצמוד, אבל זה המונדיאל. התוצאה הזו מעניקה לנו עוד ביטחון, אנחנו נבחרת חזקה".
2 צפייה בגלריה
ברזיל חוגגת
ברזיל חוגגת
ברזיל חוגגת
(צילום: AP)
2 צפייה בגלריה
ברזיל חוגגת
ברזיל חוגגת
ברזיל חוגגת
(צילום: EPA)
סילבה התייחס גם לפציעה של כוכב הנבחרת: "ניימאר חסר לכולנו, הוא שחקן מפתח בכל מקום שהוא משחק. הרגשנו בחסרונו היום, אבל אנחנו מוכנים להשיג את התוצאות הדרושות כדי להשאיר לניימאר את האפשרות לחזור בהמשך".
כוכב הערב הוא קאסמירו, שכבש שער ענק וגם נבחר לאיש המשחק. "ידענו שזה יהיה בית קשה. המשחק הראשון היה מסובך ומשעמם, הערכנו שכך יהיה גם הפעם", אמר הקשר הנפלא, "המטרה הייתה לעבור שלב וטוב שהשגנו אותה. לחצנו אותם בצורה טובה והיינו סבלניים. זה היה משחק משעמם, הם ידענו איך לשחק מולנו, אבל אנחנו ידענו איך להכריע אותו".