הכל מוכן למונדיאל: יאיר קטן באולפן עם הפרטים
(צילום: אסף חן)
בגיל 30 - ולמרות שלא זכה עם נבחרת ברזיל בגביע העולמי או בקופה אמריקה - ניימאר הטיל פצצה כשרמז כי המונדיאל הקרוב קטאר יהיה כנראה האחרון שלו. "אני אשחק כאילו זה האחרון שלי", אמר הסופרסטאר בריאיון לעיתון "גלובו". "אני מדבר עם אבא שלי ותמיד אנחנו אומרים שאשחק כל משחק כאילו הוא האחרון כי אתה לא יודע מה יקרה מחר".
המונדיאל בקטאר: הספירה לאחור
"אני לא יכול להבטיח שאשחק בעוד גביע עולמי", המשיך ניימאר, שערך את הופעת הבכורה שלו בסלסאו בגיל 18 ומאז כבש 75 שערים, שניים פחות משיאן הכיבושים בנבחרת - פלה כמובן. "אני בכנות לא יודע. אני אשחק כאילו זה המונדיאל האחרון שלי. אולי אשחק בעוד אחד, אולי לא. זה תלוי. יכול להיות שהמאמן יוחלף ולא יודע אם הבא יאהב אותי".
3 צפייה בגלריה
ניימאר
ניימאר
מונדיאל אחרון בקריירה? ניימאר
(צילום: gettyimages)
3 צפייה בגלריה
שניים מהגדולים בדור האחרון יפרשו מהמדים הלאומיים יחד?
שניים מהגדולים בדור האחרון יפרשו מהמדים הלאומיים יחד?
שניים מהגדולים בדור האחרון יפרשו מהמדים הלאומיים יחד?
(צילום: gettyimages)
מי זו קטאר ולמה היא בכלל צריכה את זה? | "מונדיאל במדבר" - האזינו לפרק השלישי
ברזיל, זה לא סוד, היא אחת המועמדות הראשיות בכל סוכנות הימורים להניף בחודש דצמבר את התואר. "כבר בניתי היסטוריה ארוכה בנבחרת ובטוח שארצה לסיים אותה בטעם טוב", הוסיף ניימאר. "זה יותר ממה שדמיינתי או חלמתי", התייחס הכוכב למספרים שלו במדים הלאומיים. "מעולם לא חשבתי על זה, אף פעם לא רציתי לעקוף אף אחד או לשבור שיא. תמיד רציתי רק לשחק כדורגל".

איבן טוני ענה לסאות'גייט: "ברור שזה מאכזב"

מי שלא יהיה בעוד שבוע בקטאר הוא איבן טוני, הגיבור הגדול של ברנטפורד שלא זומן על-ידי גארת' סאות'גייט לסגל הסופי של נבחרת אנגליה. טוני כבש אתמול צמד, כולל שער ניצחון בדקה ה-98 ב-1:2 הסנסציוני של ברנטפורד בחוץ על מנצ'סטר סיטי. זה היה ההפסד הביתי הראשון של האלופה האנגלית אחרי 16 ניצחונות בית ברציפות בכל המסגרות.
3 צפייה בגלריה
איבן טוני
איבן טוני
סאות'גייט, זה בשבילך. טוני
(צילום: AP)
טוני, שהתאכזב כשלא זומן לנבחרת אנגליה, ענה עם צמד ואמר: "הדבר היחיד שאני יכול לעשות זה להיות טוב בקבוצה ומי יודע מה יקרה. ברור שזה מאכזב לא להיות בסגל, אבל אני יודע למה אני מסוגל ולא אתן לזה להוריד אותי למטה".
מאמן ברנטפורד, תומאס פרנק, היה מאושר בסיום ואמר: "קיוויתי מאוד שארלינג הולאנד ישחק כי זה ניצחון גדול באמת רק אם אתה מנצח את סיטי כשהוא בהרכב. הייתה לנו תכנית משחק והיא הצליחה. ניסינו לסגור את קווין דה בריינה והיו לו מעט מאוד מסירות באזורים מסוכנים. שמנו דגש על הולאנד ברחבה ואני חושב שהוא ברח רק פעם אחת, כל הקבוצה עשתה עבודה נהדרת עם שלושה בלמים, ההופעה שלנו הייתה מרשימה מאוד".
פרנק הוסיף: "זו אולי התוצאה הטובה ביותר בהיסטוריה של המועדון. זה ענק. אני שמח בשביל האוהדים שלנו שזכו בעוד רגע של קסם מבחינתם. סיטי החזיקה בכדור יותר, בעטה יותר לשער, אבל הגיע לנו לנצח. אני כל כך נרגש שהצלחנו לעשות את זה".