התקציר באדיבות תאגיד השידור כאן, המשדר הרשמי של כל משחקי מונדיאל 2022.
המונדיאל בקטאר הועבר לחורף כי בקיץ אי אפשר לשחק שם כדורגל. הבעיה היא שגם בחורף מזג האוויר בקטאר חם מאוד, אז הקטארים ציידו את האצטדיונים במערכת מיזוג אוויר בעלות מאות מיליונים.
מונדיאל 2022 ב-ynet - היכנסו למתחם המיוחד
המערכת מקיפה את הדשא והיציעים, ואוויר קר מוזרם ללא הרף כדי לשמור על טמפרטורה של 21 מעלות. מכשירים עוצמתיים משגרים את האוויר אל הדשא. אלא שעכשיו מתברר שמערכת מיזוג האוויר הזו גורמת ללא מעט בעיות עבור השחקנים. חלוץ נבחרת ברזיל אנתוני טען בריאיון כי השחקנים נהיים חולים וסובלים מתסמינים של התקררות כמו כאבי גרון, שיעול ועוד.
3 צפייה בגלריה
אנתוני
אנתוני
שחקני ברזיל באימון
(צילום: גטי אימג'ס)
3 צפייה בגלריה
אנתוני באימון
אנתוני באימון
"נהיינו חולים"
(צילום: רויטרס)
3 צפייה בגלריה
המזגנים בקטאר
המזגנים בקטאר
המזגנים בקטאר
(צילום: רויטרס)
"השחקנים נהיים חולים, גם אני חליתי וכאב לי הגרון. היה לי קצת קשה במשך כמה ימים וזה סיבך את ההכנה למשחקים. זה בגלל מערכת מיזוג האוויר. קר מאוד באצטדיונים", אמר אנתוני, "בסוף החלמתי ואני מרגיש מצוין עכשיו. מתי שיצטרכו אותי אני אהיה זמין עבור הנבחרת. השוער אליסון בקר והקשר לוקאס פקאטה נעדרו מהאימון היום (ג') כי חשו ברע.
ברזיל ניצחה אתמול (שני) 0:1 את שווייץ משער של קאסמירו והבטיחה את העלייה לשמינית הגמר. ביום שישי (21:00) היא תשחק את המשחק האחרון שלה בשלב הבתים מול קמרון, היא צריכה רק נקודה כדי להבטיח את המקום הראשון.