גביע העולם יצא לדרך, ולקראת המשחק של פורטוגל נגד גאנה ביום חמישי מול גאנה, כריסטיאנו רונאלדו דיבר היום (שני) במסיבת עיתונאים לקראת המשחק. בין השאר, התייחס הפורטוגלי לביקורות על הריאיון הידוע לשמצה אצל פירס מורגן, שבו תקף את קבוצתו מנצ'סטר יונייטד ואת המאמן אריק טן האח. רונאלדו לא הביע חרטה ונראה כי הוא כלל לא מודאג מההשלכות של מעשיו.
מונדיאל 2022 ב-ynet - היכנסו למתחם המיוחד
בנוגע לטענות על כך שתזמון הריאיון היה בעייתי אמר הכוכב בן ה-37: "בחיים שלי, התזמון הכי טוב הוא תמיד התזמון שלי. לא מעניין אותי מה אנשים אחרים חושבים. אני מדבר כשאני רוצה". רונאלדו דחה את הטענות כי לאותו ריאיון עשויה להיות השפעה גם על נבחרת פורטוגל: "השחקנים מכירים אותי טוב מאוד במשך כמה שנים כדי לדעת מי אני כאדם. אלה חבר'ה שאפתניים, רעבים ומנוסים, כך שאני בטוח שהריאיון הזה לא שינה כלום בחדר ההלבשה".
2 צפייה בגלריה
כריסטיאנו רונאלדו במסיבת העיתונאים של נבחרת פורטוגל
כריסטיאנו רונאלדו במסיבת העיתונאים של נבחרת פורטוגל
"אני מדבר כשאני רוצה". כריסטיאנו רונאלדו במסיבת העיתונאים
(Getty Images)
2 צפייה בגלריה
שחקני נבחרת פורטוגל באימון
שחקני נבחרת פורטוגל באימון
שחקני נבחרת פורטוגל באימון
(Getty Images)
לאחר שלא שותף במשחק ההכנה של פורטוגל מול ניגריה בליסבון בחמישי האחרון, רונאלדו התאמן כרגיל מאז נחת עם חבריו בקטאר ביום שישי האחרון. "אני מרגיש נהדר", אמר. "אני מתאושש, אני מתאמן היטב ואני מוכן לפתוח את גביע העולם בדרך הכי טובה שאפשר".
על הסיכויים של פורטוגל במונדיאל: "אני חושב שלנבחרת הזו יש פוטנציאל מדהים. אני משוכנע שאנחנו יכולים לזכות, אבל אנחנו צריכים להיות מרוכזים במשחק הקרוב. צריך להשיג ניצחון מול גאנה, ונמשיך משם. נראה בסוף הטורניר מי הנבחרת הטובה ביותר, אני מאמין שאלה אנחנו - אבל אנחנו צריכים להראות את זה על המגרש".
כאמור, נבחרת פורטוגל תפתח את משחקיה בגביע העולם מול גאנה במסגרת בית 8, בו מתמודדות גם נבחרות אורוגוואי ודרום קוריאה.