באדיבות כאן 11 המשדר הרשמי של מונדיאל 2022
חגיגה גדולה בארגנטינה אחרי העלייה לחצי גמר המונדיאל הערב (שישי). לאו וחבריו ניצחו בקושי 3:4 בפנדלים את הולנד אחרי 2:2 ב-120 דקות והשיגו את הכרטיס לחצי הגמר, שם יפגשו את קרואטיה ביום שלישי.
מונדיאל 2022 ב-ynet - היכנסו למתחם המיוחד
הכותרת הראשית ב"אולה" הייתה "ואמוס ארגנטינה, סבלנו בדרך אל הפנדלים ואל חצי הגמר". מסי אמר אחרי המשחק: "יש הרבה שמחה והקלה. סבלנו הרבה במשחק הזה, אבל זה רבע גמר. סבלנו ונלחצנו, אבל הצלחנו לעבור את זה וזה מרשים". בזמן הריאיון שלו מסי היה עצבני מאוד ואמר למישהו בספרדית: "על מה אתה מסתכל? תתקדם יא אידיוט".
2 צפייה בגלריה
לאו מסי שחקן נבחרת ארגנטינה עם לואי ואן חאל מאמן הולנד
לאו מסי שחקן נבחרת ארגנטינה עם לואי ואן חאל מאמן הולנד
התעמת עם ואן חאל. מסי
(צילום: רויטרס)
אחרי השער שכבש מהנקודה הלבנה, מסי הלך להתגרות במאמן הולנד לואי ואן חאל וחגג בהפגנתיות מולו. בריאיון בסיום הוא אמר: "ואן חאל אומר שהוא משחק כדורגל טוב, אבל מה שהוא עשה זה לזרוק שחקנים גבוהים למגרש ולהעיף כדור ארוכים". בנוסף, הוא תקף את השופט מתאו לאהוס הספרדי, עליו אמר: "פיפ"א לא יכולה לשלוח שופט שהמשימה הזו גדולה עליו". גם שוער ארגנטינה אמיליאנו מרטינס בחר להתגרות בוואן חאל אחרי הניצחון ואמר: "כשהלכנו לפנדלים חשבתי על המילים של ואן חאל, שאמר שיהיה להם יתרון בפנדלים. הוא צריך לסתום את הפה שלו". על המשחק עצמו אמר מרטינס: "אני נרגש מאוד, שיחקנו בשביל 45 מיליון אנשים. הם עוברים תקופה לא טובה מבחינה כלכלית ולגרום להם קצת אושר זה נהדר. השופט הוסיף 10 דקות, הוא רצה שהולנד תשווה. ניצחנו כי היו לנו ביצים, תשוקה וכי שיחקנו בשביל 45 מיליון ארגנטינאים".
מסי התגרה בוואן חאל
גם ואן חאל לא אהב את השיפוט של לאהוס ואמר: "ארגנטינה קיבלה פנדל מגוחך. אני רוצה לראות את הסיבה לפנדל הזה. ארגנטינה בזבזה זמן בלי סוף, אבל לא הפסדנו בגלל השופט".
בלם הולנד וירג'יל ואן דייק, שהחמיץ את הפנדל הראשון של הנבחרת שלו, אמר: "התאמנו על זה הרבה, הכול נכנס עד הלילה. אני מאוכזב מאוד, זה כואב. בעטתי את הפנדל שלי די חזק, אבל כנראה שהייתי צריך לכוון יותר אל הפינה".
נתן אקה גם התאכזב מההדחה בפנדלים ואמר: "קשה מבחינה נפשית להפסיד כך. נלחמנו ונתנו הכול. החילופים עשו שינוי גדול. הצלחנו לחזור ממצב קשה והיה לנו נשק רציני עם לוק דה יונג ו-ואוט וחהורסט. אחר כך נלחמנו כדי להגיע לפנדלים וקשה להפסיד בצורה הזאת. בסוף זה היה 50-50. אנחנו יכולים לעזוב את המונדיאל עם ראשים מורמים, נלחמנו וכולם נתנו הכול".
2 צפייה בגלריה
שחקני נבחרת ארגנטינה חוגגים ומתגרים בשחקני הולנד
שחקני נבחרת ארגנטינה חוגגים ומתגרים בשחקני הולנד
שחקני ארגנטינה חוגגים וגם מתגרים בהולנדים
(צילום: AP)