שחקני נבחרת אנגליה יחזרו הביתה ללא הגביע העולמי, אבל הם לא ישובו מקטאר בידיים ריקות: החתול דייב הצטרף אליהם לטיסה ללונדון, והוא יאומץ ע"י ג'ון סטונס וקייל ווקר, שחקני מנצ'סטר סיטי.
מונדיאל 2022 ב-ynet - היכנסו למתחם המיוחד
החתול דייב הגיע למחחם האימונים של אנגליה והחליט להישאר שם, הוא הצליח להתחבב על השחקנים והצוות. "מהיום הראשון שהוא הגיע לכאן הוא ציפה לקבל מאתנו אוכל ובכל לילה הוא הגיע כדי לקבל עוד מנה", סיפר קייל ווקר. "אז אני וג'ון סטונס החלטנו לאמץ אותו, הוא היה אורח הכבוד בכל ארוחה. יש אנשים שלא אוהבים חתולים, אבל אני מת עליהם". דייב החתול אף נקלע לתגרה עם חתול אחר רגע לפני רבע הגמר, אבל הוא יצא מזה עם שריטה קלה ברגל, שטופלה ע"י וטרינר. "הכל בסדר איתו", עידכן ווקר את העיתונאים המודאגים.
2 צפייה בגלריה
דייב החתול
דייב החתול
דייב החתול. בדרך למנצ'סטר סיטי
(צילום: רויטרס)
2 צפייה בגלריה
ויניסיוס והחתול
ויניסיוס והחתול
ויניסיוס והחתול
(צילום: AFP)
כאמור, דייב טס עם הנבחרת האנגלית וכעת ישהה ארבעה חודשים תחת השגחה וטרינרית שם הוא יקבל את כל החיסונים הדרושים, ואז יצטרף לשחקני מנצ'סטר סיטי במתחם האימונים ויהפוך לקמע שלהם. קייל ווקר אמר כי בכוונתו להביא את דייב למתחם האימונים של מנצ'סטר סיטי
דייב הוא לא החתול היחיד שתפס כותרות במונדיאל. חתול נוסף פרץ למסיבת עיתונאים של נבחרת ברזיל לפני קרואטיה והתיישב ליד ויניסיוס. נציג של נבחרת ברזיל החליט לגרש את החתול החמוד, אולי בגלל זה ברזיל הפסידה לקרואטיה?