באדיבות כאן 11 - המשדר הרשמי של מונדיאל 2022. שידורים חיים, תקצירים, סטטיסטיקות ועוד מחכים לכם בעמוד המונדיאל של כאן.
קוסטה ריקה ניצחה 0:1 את יפן והתאוששה בצורה נפלאה מההפסד 7:0 לספרד במחזור הפתיחה. מי שחגגה את הניצחון היא גרמניה, שהפסידה ליפן במחזור הראשון, וכעת הכל פתוח בשבילה. ניצחון של יפן היה מסבך מאוד את הגרמנים, שישחקו הערב (א', 21:00) מול ספרד.
מונדיאל 2022 ב-ynet - היכנסו למתחם המיוחד
"קוסטה ריקה שימחה את גרמניה", נכתב באתר "ספורט", באתר "בילד" הוסיפו: "המנצחת השנייה במשחק של קוסטה ריקה היא גרמניה, תוצאה מאוד מעודדת בשבילנו. עכשיו צריך לעשות את העבודה מול ספרד". גם את גרמניה תסיים בתיקו מול ספרד, יישאר לה סיכוי לא רע לעלות לשמינית הגמר. היא תצטרך לנצח את קוסטה ריקה ולקוות שספרד תנצח את יפן במשחק המקביל.
3 צפייה בגלריה
קיישר פולר חוגג
קיישר פולר חוגג
שחקני קוסטה ריקה חוגגים
(צילום: AP)
3 צפייה בגלריה
קוסטה ריקה חוגגת
קוסטה ריקה חוגגת
ניצחון מפתיע
(צילום: רויטרס)
3 צפייה בגלריה
קוסטה ריקה חוגגת
קוסטה ריקה חוגגת
קוסטה ריקה חוגגת
(צילום: רויטרס)
גם בקוסטה ריקה חגגו את הניצחון כמובן. המאמן לואיס פרננדו סוארס אמר בסיום: "ה-7:0 היה תקלה חד פעמית, לקחנו על זה אחריות וידענו מה צריך לעשות כדי לנצח היום".
"אני חושב שיש לנו הרבה עבודה לעשות, היינו צריכים לכבוש עוד כמה שערים היום, אבל הדבר הכי חשוב היה לנצח ואני שמח שעשינו את זה", סיכם המאמן הקולומביאני.
הבלם פרנסיסקו קאלבו הוסיף: "כל העולם קבר אותנו אחרי ההפסד 7:0 לספרד, אבל היום התאוששנו מזה וניצחנו. הוכחנו שיש לנו אופי מדהים, יש לנו לב ויש לנו אישיות חזקה. אני שמח מאוד. גרמניה? נבחרת חזקה מאוד, נצטרך לעבוד קשה אם אנחנו רוצים לנצח אותם ולהשיג את המטרה שלנו".