לפני מפגש הענקיות בין אנגליה לצרפת ברבע גמר המונדיאל (שבת, 21:00), צרות אצל שלושת האריות. בסיום שלב הבתים, שחקן ההגנה האנגלי בן ווייט עזב את קטאר וטס חזרה למולדתו, וההאתחדות האנגלית הצהירה שעזב עקב "סיבות אישיות" וביקשה לכבד את פרטיותו.
מונדיאל 2022 ב-ynet - היכנסו למתחם המיוחד
אלא שהיום (שישי), העיתונים בממלכה מדווחים ששחקן ההגנה בן ה-25 של ארסנל עזב עקב ויכוח קולני עם עוזר המאמן של הנבחרת, סטיב הולנד, מול כל השחקנים.
2 צפייה בגלריה
בן ווייט
בן ווייט
נחשפו הסיבות האישיות? ווייט
(צילום: AP)
בדרך לרבע גמר דרמטי במונדיאל
(צילום: אבי חי)
לפי הדיווח של "דיילי סטאר", ווייט לא היה שמח מהעובדה שכלל לא זכה לדקות משחק, והוא התעמת עם הולנד במהלך אימון. בצוות המקצועי לא התרשמו מהידע שהיה לשחקן על שחקני ארה"ב לפני המפגש בין הנבחרות והוויכוח היה הקש ששבר את גב הגמל. כמו כן, לפי הדיווחים ווייט לא הסתדר עם חבריו בסגל, זאת על אף שהיו בו שחקנים המשתפים איתו פעולה בארסנל על בסיס יומיומי.
בינתיים, ווייט לא נכלל גם בסגל ארסנל, שנמצאת במחנה אימונים בדובאי וניצחה 0:3 את ליון במשחק ידידות ביום חמישי.

סטרלינג חזר לסגל

מי שעוד חזר לאנגליה ופספס את הניצחון 0:3 על סנגל בשמינית הגמר הוא ראחים סטרלינג, אך הוא כבר שב לקטאר ונמצא בסגל למשחק מול צרפת. ביתו של סטרלינג נפרץ והוא טס חזרה לאנגליה כדי לדאוג לבני משפחתו, שלא נפגעו במהלך הפריצה.
ב"סאן" פרסמו בימים האחרונים כי המשטרה בוחנת האם אותה כנופיה שפרצה לביתו של סטרלינג אחראית גם לשוד של שלושה מחבריו לצ'לסי בשנתיים האחרונות (אחד מהם הוא ריס ג'יימס, שמם של השניים הנוספים לא פורסם).
2 צפייה בגלריה
סטרלינג
סטרלינג
בסגל למשחק מול צרפת. סטרלינג
(צילום: AP)
בעקבות המקרה, באנגליה טוענים כי תוגברה האבטחה מחוץ לבתיהם של כל בתי כוכבי אנגליה המשחקים במונדיאל, לבקשתו של המאמן גארת' סאות'גייט. גורם בנבחרת אמר ל"סאן": "גארת' רוצה שהם יהיו בטוחים שמשפחותיהם מטופלות כדי שיוכלו להתמקד במשחקים החשובים".