באדיבות כאן 11 המשדר הרשמי של מונדיאל 2022
חגיגה גדולה בצרפת אחרי העלייה לחצי גמר המונדיאל. אלופת העולם ניצחה 1:2 דרמטי ומותח את אנגליה אחרי שהארי קיין שלח פנדל לשמיים בדקה ה-84.
מונדיאל 2022 ב-ynet - היכנסו למתחם המיוחד
הכותרת הראשית ב"ל'אקיפ" הייתה: "סורי, גוד גיים" (מצטערים, משחק טוב). הוגו לוריס, שהיה מצוין, עקף את ליליאן תוראם עם 143 הופעות והפך לשיאן ההופעות בנבחרת בכל הזמנים.
2 צפייה בגלריה
אוליבייה ז'ירו שחקן נבחרת צרפת
אוליבייה ז'ירו שחקן נבחרת צרפת
הציל את צרפת. ז'ירו
(צילום: AP)
2 צפייה בגלריה
קיליאן אמבאפה שחקן נבחרת צרפת
קיליאן אמבאפה שחקן נבחרת צרפת
צחק על קיין?
(צילום מסך)
אוליבייה ז'ירו, שכבש את מה שהתברר כשער הניצחון בדקה ה-78, אמר אחרי המשחק: "זה מדהים. עבדנו מצוין מבחינה הגנתית, זה מזכיר לי קצת את המשחק מול בלגיה ב-2018. ידעתי שתהיה לי הזדמנות מתישהו במשחק וגריזמן מצא אותי עם כדור נהדר. הלילה היה משחק גדול, אנחנו מכירים את אנגליה ואת הפוטנציאל שלה. היה לנו משחק יציב עם הרבה עבודה קשה. ניסינו להיות מסוכנים במתפרצות וחיפשנו את זה. אני גאה מאוד בנבחרת ואני מקווה שנגיע כמה שיותר רחוק".
אורליאן צ'ואמני, שכבש את השער הראשון ואז גרם לפנדל הראשון של הארי קיין, אמר: "אנחנו צריכים להמשיך כך ולהתקדם בטורניר. אנחנו מרגישים שלאט לאט מתגבשת כאן נבחרת. סבלנו במהלך המשחק, אבל ככה זה בגביע העולם. שיחקנו נגד נבחרת אנגלית חזקה מאוד שגרמה לנו הרבה בעיות. הצלחנו להישאר קשוחים, כבשנו לפני הסיום והצלחנו לעלות שלב. בכל פעם שאנחנו חוזרים ממשחק, מקבלים אותנו יפה במלון ויש קצת חגיגה עם הצוות, זה נחמד ואנחנו מקווים שיקרה עוד פעמיים. זכייה במונדיאל? אנחנו צריכים לנצח במשחק הבא ולהתכונן כמו שצריך למרוקו ואז אפשר לחשוב על זה". על המשחק מול מרוקו: "זה הולך להיות נהדר, אנחנו יודעים את ההיסטוריה של שתי המדינות, אז יהיה משחק נהדר".