באדיבות כאן 11 - המשדר הרשמי של מונדיאל 2022
חגיגה גדולה בארגנטינה אחרי העלייה לגמר המונדיאל וה-0:3 מול קרואטיה. הכותרת באתר "אולה" הייתה: "עם מסי וחוליאן, ארגנטינה עולה לגמר המונדיאל". ב"לה נסיון" נכתב: "ארגנטינה בגמר המונדיאל. עם מסי הנהדר, שהתעלל בקרואטיה עם 0:3, נצץ ומצפה לראות מי תהיה היריבה בגמר בראשון". ב"קלארין" הכותרת הייתה: "עם הקסם של מסי והשערים של חוליאן אלבארס, ארגנטינה עלתה לגמר".
מונדיאל 2022 ב-ynet - היכנסו למתחם המיוחד
3 צפייה בגלריה
לאו מסי שחקן נבחרת ארגנטינה
לאו מסי שחקן נבחרת ארגנטינה
"עשינו את זה". מסי חוגג
(צילום: AP)
לאו מסי אמר אחרי המשחק: "אנחנו הולכים לגמר, בדיוק מה שרצינו. הנבחרת הזאת משוגעת ועשינו את זה, אנחנו הולכים לשחק בגמר נוסף. אנחנו רוצים וצריכים ליהנות מזה. ידענו שאנחנו לא הפייבוריטים להגיע אל הגמר, אבל לא התכוונו לוותר לאף אחד". מסי אמר במסיבת העיתונאים: "אני נהנה מזה מאוד, אני מרגיש טוב ממשחק למשחק. למרבה המזל, אני יכול לעזור לנבחרת. המשחק הראשון היה מכה רצינית, אבל הנבחרת הזו הוכיחה שוב כמה שהיא חזקה".
חלוץ ארגנטינה חוליאן אלבארס אמר: "הרבה דברים עוברים לי בראש עכשיו. כולנו כמו משוגעים עכשיו. זה מרגש לראות את כל מה שקורה עכשיו, את האנשים, את המשפחה, כל מה שקורה במונדיאל הזה מדהים. אנחנו הולכים לשחק משחק אחרון על התואר, כמו שרצינו". על השער השני והראשון שלו אמר החלוץ: "התחלתי לרוץ עם הכדור וקלטתי שכמה חברים רצו איתי. לא השתלטתי טוב על הכדור, אבל למרבה המזל הצלחתי לכבוש. זה היה שער שהרגיע אותנו מאוד". אלבארס המשיך ואמר: "הגיע לנו להיות בגמר. אנחנו שמחים כמו כל המדינה ועכשיו אנחנו רוצים להשיג יותר".
כריסטיאן רומרו אמר: "עדיין לא עיכלתי את מה שעשינו, אני לא מצליח לחשוב על זה. אני בטוח שכשנגיע למלון יירדו לי דמעות. להגיע לגמר המונדיאל זה לא משהו שקורה בכל יום. אנחנו שמחים, אבל רוצים יותר מזה".
ניקולס טגליאפיקו אמר: "נראה שיש פה יותר ארגנטינאים מאשר בארגנטינה. כל מה שקורה פה עם האוהדים שלנו הוא מטורף ואנחנו משאירים הכול במגרש בשבילם. אנחנו לא הולכים לאכזב אותם. אנחנו מבקשים שימשיכו לתמוך בנו כי אנחנו הולכים לתת הכול. אנחנו רוצים להביא את הגביע למדינה שלנו".
צפו בחגיגות בבואנוס איירס