בשורות טובות לנבחרת ברזיל. אחרי שנפצע בקרסולו במשחק הראשון מול סרביה ולאחר מכן נעדר משני המשחקים הקודמים, כוכב הנבחרת ניימאר יחזור לסגל והוא צפוי לפתוח במשחק שמינית הגמר מול דרום קוריאה (שני, 21:00). החלוץ שלח כבר אתמול רמזים חיוביים בנוגע לחזרתו והיום המאמן טיטה הסיר כל ספק כשהודיע שהוא ישחק. הקפטן טיאגו סילבה נשאל במהלך מסיבת העיתונאים הם ניימאר הולך לשחק, והמאמן השתלט על המיקרופון וענה שכן.
מונדיאל 2022 ב-ynet - היכנסו למתחם המיוחד
גם צמד המגנים אלכס סנדרו ודנילו, שהיו בספק למשחק, צפויים לפתוח. מה שאומר שהסלסאו הרכב זהה לזה שפתח במשחק הראשון נגד סרביה. עד כה, הפציעות לא עוזובת את נבחרת ברזיל בקטאר. אחרי הפסד 1:0 המפתיע לקמרון ,הסלסאו התבשרו שאיבדו להמשך את הטורניר את גבריאל ז'סוס ואלכס טלס, שנפצעו במהלך המשחק.
2 צפייה בגלריה
ניימאר שחקן נבחרת ברזיל
ניימאר שחקן נבחרת ברזיל
הפציעה של ניימאר נגד סרביה
(צילום: רויטרס)
ברזיל מגיעה כמובן כפייבוריטית למפגש מול דרום קוריאה. מעבר לכך שהיא אחת המועמדות הבכירות לזכייה בתואר, גם ההיסטוריה איתה. ברזיל עברה את שמינית הגמר בשבעת המונדיאלים האחרונים. הפעם האחרונה בה הודחה בשלב הזה הייתה ב-1990, אז הפסידה לארגנטינה 1:0. דרום קוראיה מנגד, מעולם לא ניצחה יריבה דרום אמריקאית בגביע העולמי. המאזן שלה ב-6 משחקים: 2 תוצאות תיקו ו-4 הפסדים.

מין-ג'ה יהיה כשיר?

גם בצד של דרום קוריאה מתעסקים בפציעה של שחקן מוביל - בלם נאפולי קים מין-ג'ה. הוא מתמודד עם פציעה בקרסול כבר מהמשחק הראשון ובניצחון מול פורטוגל הוא לא שותף. אתמול במסיבת העיתונאים הוא הבהיר: "אני נחוש לשחק נגד ברזיל, גם אם זה יעלה לי בהחמרה של הפציעה".
מי שצפוי לתפוס מקום בהרכב של דרום קוריאה הוא שחקן ההתקפה וואנג הי-צ'אן שכבש את שער הניצחון הדרמטי על פורטוגל שהעלה את נבחרתו שלב. המאמן פאולו בנטו שריצה עונש הרחקה נגד פורטוגל, שוקל לבצע שינוי ולפרוש את נבחרתו במערך של שלושה בלמים.
2 צפייה בגלריה
וואנג הי-צ'אן
וואנג הי-צ'אן
צפוי לפתוח בהרכב. הי-צ'אן
(צילום: AFP)