אורי קופר מדווח מקטאר
(צילום: נויל האריס)
מחר (ראשון, 17:00) ארגנטינה תשחק מול צרפת בגמר המונדיאל, מה שיהיה המשחק הכי גדול גם בקריירת האימון של ליונל סקאלוני, המאמן המצליח של ארגנטינה. כשסקאלוני קיבל את התפקיד, ארגנטינה הייתה מיואשת מעצמה. אבל הוא הצליח להצעיד אותה לתקופה חדשה עם זכייה בקופה אמריקה וכעת ינסה לזכות איתה בגביע העולם. היום, הוא ערך מסיבת עיתונאים לקראת המשחק הגדול
עוד כתבות לקראת הגמר הגדול - היכנסו למתחם המיוחד
"נבחרת צרפת היא לא רק קיליאן אמבאפה", אמר המאמן, "המשחק מחר הוא בין ארגנטינה לצרפת, לא בין אמבאפה ללאו מסי. צרפת נבחרת מצוינת, אבל גם אנחנו נמצאים במומנטום מצוין. כל שחקן גדול ככל שיהיה צריך שיהיה לידו קבוצה שתדע לנצח את יתרונותיו".
3 צפייה בגלריה
ליונל סקאלוני
ליונל סקאלוני
ליונל סקאלוני
(צילום: AP)
3 צפייה בגלריה
ליונל סקאלוני
ליונל סקאלוני
סקאלוני באימון
(צילום: AFP)
"אנחנו מקווים שמסי יזכה בגביע העולם במשחק האחרון שלו, זה יהיה נפלא. אין תסריט יותר טוב מזה. הדבר הכי חשוב ביותר הוא שמסי יהנה מהמשחק ואנחנו נשחק כמו שאנחנו יודעים".
סקאלוני נשאל על מצב החולים בנבחרת צרפת וענה: "אין לנו שום מידע רשמי על מי ישחק מחר ומי לא, נמשיך להתכונן אליהם כרגיל. יש לנו תכנית ברורה, אנחנו מכירים את החולשות של נבחרת צרפת. אנחנו לא רוצים להגיע לפנדלים אלא להכריע את המשחק לפני".
3 צפייה בגלריה
ליונל סקאלוני
ליונל סקאלוני
מחר הגמר
(צילום: EPA)
"זה הרגע הכי גדול שלנו, ואנחנו רוצים לסיים אותו כמו שצריך. מהרגע שנכנסתי לתפקיד התקדמנו בהדרגתיות ועכשיו אנחנו כאן, בדרך להשיג את המטרה הכי גדולה שלנו. אנחנו רוצים להיכנס להיסטוריה. יש כאן קבוצת שחקנים שמדהימה שמוכנה למות בשביל חולצת הנבחרת. אנחנו רוצים להביא אושר לעם הארגנטינאי ונרגשים מכך שאנחנו יכולים לעשות זאת".
ראש בראש ארגנטינה - צרפת, לקראת גמר המונדיאל