שליח "ידיעות אחרונות" ו-ynet, יאיר קטן, מדווח מקטאר לקראת חצאי הגמר
חצי גמר הראשון במונדיאל בקטאר בין ארגנטינה לקרואטיה ייערך מחר (שלישי, 21:00) והמלחמה הפסיכולוגית כבר החלה. או אם תרצו, השמן למדורה כבר התווסף.
מונדיאל 2022 ב-ynet - היכנסו למתחם המיוחד
באתר הקרואטי sportske פרסמו כי "ארגנטינה הכינה תכנית מסריחה" כדי להוציא משיווי משקל את שחקני היריבה, באמצעות פרובוקציות. על מה בעצם מדובר? אז זהו, שהפרטים - שעל אמינותם אף אחד לא מוכן כנראה להתחייב - הודלפו ובינתיים מסעירים את שתי המדינות לקראת קרב הענקיות בשלישי.
2 צפייה בגלריה
קרואטיה מול ארגנטינה במונדיאל ב-2018
קרואטיה מול ארגנטינה במונדיאל ב-2018
קרואטיה מול ארגנטינה במונדיאל ב-2018
(צילום: gettyimages)
לפי האתר, אחד משחקני הסגל של ארגנטינה סיפר לחבריו לקבוצה בה הוא משחק באירופה על התכנית ומשם היא סופרה גם לשחקן קרואטי, שהדליק את כל נבחרתו. "הוא אמר להם שלשחקני הנבחרת ניתנה הוראה להוציא את הקרואטים מפוקוס באמצעות פרובוקציות", נכתב ב-sportske. "מדובר בשחקן הרכב קבוע בארגנטינה. הוא אמר לשחקנים מהקבוצה שלו שהוא משוכנע שהארגנטינאים 'ישברו' את קרואטיה ויכריעו את המשחק עד הדקה ה-60".
נשמע כמו תכנית ריגול? כך לפחות מתייחסים לכך בקרואטיה. "אנחנו יודעים שההתנהגות של הארגנטינאים על הדשא תהיה מכוונת לסחוט כרטיסים צהובים ואדומים, לגרום לשחקנים שלנו לצאת מאיזון", הוסיפו. "שנתווכח על כל דבר קטן. ראינו אותם משתמשים בטקטיקה הזו גם נגד הולנד, במשחק שהפך למאוד מתוח. הארגנטינאים לא חוששים להשתמש בשום טקטיקה שהם חושבים שתסייע להם לנצח".
2 צפייה בגלריה
אוהדי קרואטיה
אוהדי קרואטיה
רותח בקרואטיה ביממה האחרונה
( צילום: רויטרס)
עוד נכתב כי "הארגנטינאים חושבים שאנחנו, ובמיוחד כמה שחקנים, סובלים מאופי חלש. שלא נרים את הראש אם יקללו אותנו עם קללות מיניות על נשות השחקנים". אגב, אותו שחקן ארגנטינאי בטוח, לפי הדיווח באתר, כי תוך שעה שחקן קרואטי יורחק. "יש שלושה שחקנים בארגנטינה שקיבלו הוראה מיוחדת איך לעשות פרובוקציות ולקלל שלושה שחקנים קרואטים שרואים בהם ספציפית כחוליה החלשה", הוסיפו.
נו, אז מיהו אותו שחקן מדובר? "הארגנטינאים שוכחים שאנחנו, הקרואטים, מעורבים בכל דבר ויודעים הכל במהירות. המאמן זלטקו דאליץ' כבר קיבל את המידע הזה בעצמו. הוא גם יודע מי השחקן, אבל לא יחשוף אותו", סיכמו ב-sportske.