עוד מעט זה קורה. מחר (שלישי, 12:00 שעון ישראל) יחל לאו מסי את המסע, אם וכאשר, לעבר גביע העולם. ארגנטינה צפויה לטייל מול סעודיה וכל העיניים ברחבי העולם יופנו, כצפוי, לעבר מספר 10 של האלביסלסטה.
מונדיאל 2022 ב-ynet - היכנסו למתחם המיוחד
"לשחק בגביע העולם זה משהו מיוחד", הודה מסי במסיבת העיתונאים הרשמית. "האווירה לפני המשחק הראשון שונה. זה המונדיאל האחרון שלי, בטוח. זו ההזדמנות האחרונה עבורי להגשים את החלום".
2 צפייה בגלריה
לאו מסי
לאו מסי
"לשחק בגביע העולם זה משהו מיוחד". מסי
(צילום: AFP)
מסי, איך אפשר לשכוח, סחב את ארגנטינה לגמר בברזיל 2014, נבחר לשחקן המצטיין בטורניר (לדעת רבים לא בצדק) והפסיד בהארכה למריו גצה ונבחרת גרמניה. הוא היה האחראי הראשי לכרטיס לגמר, אבל כמה שערים הבקיע בכל משחקי הנוקאאוט יחד? התשובה הנכונה היא אפס. ולא רק בטורניר הזה. מסי, בארבעה מונדיאלים, לא הבקיע אפילו שער אחד מעבר לשלב הבתים.
"היום אני הרבה יותר בוגר ומוכן לתת הכל וליהנות מהרגע", הסביר מסי. "אני מנסה באמת ליהנות ואני חושב זה במת מה שקורה. הסגל עכשיו מזכיר לי את הסגל שהיו לנו ב-2014. אנחנו מאוד חזקים ומאוחדים. זה מדהים לבוא לכאן בכזה ביטחון".
2 צפייה בגלריה
לאו מסי
לאו מסי
יזכה סוף כל סוף במונדיאל? מסי
(צילום: AFP)
מסי, כזכור, הצליח להשאיר את הכישלון מהמונדיאל הקודם ב-2018 מאחוריו ולאסוף גביע יבשתי, כשארגנטינה הפכה לאלופת דרום אמריקה - תואר שקטע לנבחרת בצורת שנמשכה 28 שנה.
"זכינו בקופה אמריקה עם הסגל הזה ובטוח שזה עוזר לנו", הסביר "הפרעוש". "זה מדהים שכל כך הרבה אוהדים תומכים בנו. אני מודה בכל יום על האהבה שקיבלתי לאורך הקריירה. בכל מקום שהייתי, הרגשתי שאוהבים אותי ואני מעריך את זה".