באדיבות כאן 11 - המשדר הרשמי של מונדיאל 2022.
בלגן גדול בנבחרת בלגיה. מספר כלי תקשורת, כולל העיתון הצרפתי "ל'אקיפ", דיווחו על תקרית חריגה אחרי ההפסד 2:0 למרוקו במונדיאל. קווין דה בריינה, אדן הזאר ויאן ורטונגן התעמתו בחדר ההלבשה, כאשר החלוץ רומלו לוקאקו הצליח להפריד בין הניצים.
מונדיאל 2022 ב-ynet - היכנסו למתחם המיוחד
האווירה בנבחרת בלגיה מאוד מתוחה. זה התחיל בכך שקווין דה בריינה אמר שאין לבלגיה סיכוי לזכות במונדיאל, כי הסגל מבוגר מדי. שחקני בלגיה לא אהבו את ההתבטאות של הכוכב שיצרה מחנאות בנבחרת, מחנאות שהגיעה כאמור לשיאה בעימות שהיה בחדר ההלבשה. ורטונגן לא אהב את העובדה שדה בריינה והזאר העבירו ביקורת פומבית על ההגנה האיטית של בלגיה, והשלושה הגיעו לעימות פיזי, שלא הסלים בזכות ההתערבות של לוקאקו.
1 צפייה בגלריה
קווין דה בריינה
קווין דה בריינה
קווין דה בריינה. לא נעים
(צילום: gettyimages)
שליחי "ידיעות אחרונות" ו-ynet לאחר הניצחון המפתיע של מרוקו על בלגיה
(צילום: עוז מועלם, קטאר)
המאמן רוברטו מרטינס ערך היום ישיבת חירום יחד עם כל צוות האימון על מנת לפתור את המשבר בחדר ההלבשה. זה כמובן לא הסיכסוך היחיד בנבחרת בלגיה, דה בריינה מסוכסך כבר שנים ארוכות עם השוער תיבו קורטואה והשניים לא מחליפים מילה. ביום חמישי (17:00) בלגיה תשחק במחזור האחרון מול קרואטיה ותצטרך לנצח אותה כדי לא להיות מודחת כבר בשלב הבתים. גם תיקו עשוי להפסיק, אך זה רק אם קנדה תביס את מרוקו במשחק המקביל.