מונדיאל ההפתעות מתחיל להתיישר ושלב שמינית הגמר טרם סיפק סנסציה עם הדחה של נבחרת פייבוריטית. מי שעדיין לא מוותרת על האופציה לנער קצת את ספינת המונדיאל המתייצבת היא נבחרת מרוקו, הנציגה האחרונה של אפריקה בקטאר ומי שתיתקל הערב במשוכה גבוהה בדמותה של ספרד.
האם הלהקה השמחה והמלהיבה של המאמן וואליד רגראגי יכולה לעשות היסטוריה ולעלות לראשונה בתולדותיה לרבע גמר גביע העולם? גם יאיר קטן, שליח ynet ו"ידיעות אחרונות" בקטאר, וגם סעיד חסנין, עורך העיתון "כל אל ערב" ושדר ב"רדיו א-נאס" מאמינים שזה אפשרי. שניהם התארחו בפרק מיוחד שהוקדש למרוקו וניסו להסביר את סוד ההצלחה של הנבחרת שהחליפה את המאמן שלה (ואחיד חלילהודז'יץ') שלושה חודשים לפני המונדיאל ומינתה במקומו את רגראגי המקומי.
1 צפייה בגלריה
חכים זייש שחקן נבחרת מרוקו
חכים זייש שחקן נבחרת מרוקו
יפיל גם את ספרד? כוכב נבחרת מרוקו, חכים זייש
(צילום: רויטרס)
תזכורת: בשלב הבתים ניצחה מרוקו את בלגיה וקנדה וסיימה בתיקו עם סגנית אלופת העולם קרואטיה. האם לואיס אנריקה צריך להיות מודאג מאשרף חכימי, חכים זייש ויוסף אן-נסירי, שמסתכלים לגדולות בלבן של העיניים ולא ממש נבהלות מהן?
חסנין ניתח את האהדה לה זוכה מרוקו במדינות הערביות שכבר הודחו מהטורניר, כמו גם בשפרעם, בסכנין, בנצרת ובעוד ישובים ערביים שבהם הונף הדגל של המדינה מצפון אפריקה. קטן הוסיף וסיפר על התופעה שבה יהודים ממוצא מרוקאי חשים חיבור משלהם לנבחרת באדום-ירוק.
אפילו איציק שאשו, טיפוס שתמיד ימצא על מה להתעצבן, הסכים להודות שהוא מאוהב בסרטונים של השדרים הערבים שמתארים גולים של נבחרתם, אבל מהמר שהחפלה המרוקאית תסתיים הערב.
האזינו לפרקים הקודמים של הפודקאסט מונדיאל במדבר:
הפודקאסט מונדיאל במדבר עוסק בכל הנושאים הגדולים והקטנים של הצגת הכדורגל הגדולה בקטאר, מביא סיפורים, ניתוחים מקצועיים, דיונים סוערים כמו שרק ספורט מסוגל לייצר, ומלווה מקרוב את המונדיאל עם שליחי "ידיעות אחרונות" ו-ynet בקטאר. אתם מוזמנים להאזין לנו כאן ב-ynet ולעקוב אחרינו בלחיצה על אחת האפליקציות שמתחת לנגן, או בכל אחד מהמקומות שבהם אתם נוהגים לשמוע פודקאסטים.