זה מתקרב. בעוד פחות משבועיים ייצא לדרך המונדיאל בקטאר ומעבר לענייני כדורגל נטו הוא מביא איתו לא מעט סיפורים, מחאות, ביקורות חריפות על ראשי פיפ"א ודיווחים על שחיתות בדרך הבחירה של המארחת.
לראשונה אי פעם, חובבי הכדורגל יקבלו מונדיאל בחורף. מדינה ערבית מדברית מארחת את המשחקים בחודשי נובמבר-דצמבר, והשאלה הגדולה היא איך זה בדיוק יעבוד ועד כמה זה ישפיע על איכות ורמת הכדורגל.
מונדיאל במדבר - פודקאסט חדש מבית ynet – יעסוק בכל הנושאים האלה, אבל גם יביא סיפורים, ניתוחים מקצועיים, דיונים סוערים כמו שרק ספורט מסוגל לייצר, ולאחר שריקת הפתיחה ילווה מקרוב את המונדיאל עם שליחי ynet ו"ידיעות אחרונות" בקטאר.
1 צפייה בגלריה
אצטדיון בקטאר
אצטדיון בקטאר
המונדיאל בקטאר יהיה אירוע הספורט היקר בהיסטוריה - ובפער עצום
(צילום: gettyimages)
האזינו לפרק הראשון. מהאצטדיונים החדשים והממוזגים שנבנו במיוחד ועד אלפי הפועלים ממדינות עולם שלישי שנהרגו במהלך בנייתם, מהכסף הגדול שנשפך כדי לייצר לצופים ולאוהדים חוויה גרנדיוזית וספקטקל נוצץ באירוע הספורט היקר בכל הזמנים ועד האוהדים הפשוטים שיתקשו לממן כרטיסים והשאלה אם מדובר במונדיאל לעשירים בלבד - בכל אלה עוסק הפרק הראשון בפודקאסט החדש. אתם מוזמנים להאזין לנו כאן ב-ynet ולעקוב אחרינו בלחיצה על אחת מהאפליקציות שמתחת לנגן, או בכל מקום אחר שבו אתם נוהגים לשמוע פודקאסטים.
פורסם לראשונה: 07:27, 07.11.22