הכישרון הישראלי הצעיר, תאי עבד (19), חתם הערב (רביעי) לשנתיים נוספות עם אופציה לעונה נוספת באלופת הולנד פ.ס.וו איינדהובן. על הסיכום הראשוני בין הצדדים פורסם בדצמבר האחרון לראשונה ב-ynet.
עבד יסדר את עצמו כלכלית, כשהחוזה במועדון הפאר ההולנדי הוא בסך 1.35 מיליון אירו. הכישרון הצעיר ישתכר 400 אלף אירו בעונה הראשונה, 450 אלף בשנייה וחצי מיליון בשלישית (אם וכאשר ימשיך).
2 צפייה בגלריה
תאי עבד במדי פ.ס.וו איינדהובן
תאי עבד במדי פ.ס.וו איינדהובן
נשאר בהולנד. עבד
(Soccrates Images_Getty Images)
בנוסף, חוזהו כולל סעיף בו הוא יוכל לבחור בכל מחזור אם לשחק בקבוצת המילואים. כמו כן, אם לא יופיע בעונה הקרובה ב-10 משחקים בקבוצה הבוגרת של איינדהובן יוכל לצאת בהשאלה למועדון אחר ללא תמורה.
הוא הוביל לפני שנתיים את קבוצת הנוער לזכייה באליפות וסיים כמלך השערים והבישולים שלה ואשתקד שיחק בקבוצה המילואים בליגה השנייה.
2 צפייה בגלריה
תאי עבד
תאי עבד
הוביל לפני שנתיים את קבוצת הנוער לזכייה באליפות וסיים כמלך השערים והבישולים שלה. עבד
(צילום: עוז מועלם)
הקשר יהיה חלק מההכנה של הקבוצה הבוגרת לעונה, אותה מאמן פטר בוס וימשיך לשחק בקבוצת המילואים המשחקת בליגה השנייה בהולנד. עבד רשם בסך הכל 24 הופעות בליגה השנייה בהולנד בעונה שעברה, כבש 4 שערים ובישל אחד נוסף.
בריאיון שהעניק ל-ynet לפני קצת יותר מחצי שנה, סיפר: "צעירים רבים מהמועדון הגיעו לרמות הגבוהות ביותר באירופה בשנים האחרונות, כמו קודי גאקפו מליברפול, נוני מדואקה מצ'לסי, דונייל מאלן מדורטמונד או דנזל דומפריס מאינטר. זה בדיוק המסלול שאני מכוון אליו, אין סיבה שלא אהיה חלק מהרשימה הזו", הוא מכריז.
מלחיץ: בולען נפער באמצע מגרש כדורגל
(באדיבות ONE)