האם לאו מסי בדרך לאינטר מיאמי או שמדובר בדיווח שקרי? תלוי למי אתם רוצים להאמין. כמה שעות לאחר הפצצה שהטיל "הסאנדיי טיימס" הבריטי, אשר טען כי המועדון מה-MLS אמור להחתים את כוכב נבחרת ארגנטינה בסיום המונדיאל, אחד מנציגיו של השחקן, מרסלו מנדס, התראיין הלילה (בין ראשון לשני) ל-CNN והודיע: "הכל שקרים".
"זה שקר, פייק ניוז", אמר מנדס והוסיף: "אין שום מו"מ בין לאו מסי לאינטר מיאמי על מעבר שלו לשם בעונה הבאה".
5 צפייה בגלריה
לאו מסי
לאו מסי
למי להאמין? מסי
(צילום: AP)
5 צפייה בגלריה
לאו מסי שחקן נבחרת ארגנטינה
לאו מסי שחקן נבחרת ארגנטינה
נציגיו מכחישים מעבר לארה"ב. מסי
(צילום: AFP)
לפחות על-פי "הסאנדיי טיימס", הקבוצה ממיאמי, שאחד מבעליה הוא דייויד בקהאם, דווקא כן מצפה שמסי יגיע אליה מפריז סן ז'רמן כשהעונה באירופה תגיע לסיום, בעסקה שתהפוך את הפרעוש למשתכר הגבוה ביותר בהיסטוריה של הליגה האמריקאית.
עוד נכתב בדיווח, שבמועדון שואפים לחזק את הסגל בשחקנים נוספים שיכולים לשחק לצד מסי, שניים מהם שיתפו איתו פעולה בעבר בברצלונה - ססק פברגאס ולואיס סוארס. האחרון הספיק לזכות באליפות בליגה באורוגוואי עם נסיונל, כשפברגאס משחק בליגה האיטלקית השנייה בקומו.

הבית, החופשות וציטוטי העבר

ה"מארקה" הספרדי, בדומה לעיתון הבריטי, דווקא חושב שהדיווח על מסי ריאלי מתמיד. לדברי יומון הספורט, "מסי הוא אורח קבוע במיאמי. יש לו שם בית נופש והיה לא מעט שם בחופשות עם משפחתו. הוא גם לא הסתיר את רצונו לנסות את מזלו בארה"ב וב-MLS".
5 צפייה בגלריה
נפשו לא מעט במיאמי. מסי ואשתו אנטונלה
נפשו לא מעט במיאמי. מסי ואשתו אנטונלה
נפשו לא מעט במיאמי. מסי ואשתו אנטונלה
(צילום: AFP)
בספרד שלפו מהארכיון ריאיון שהעניק "הפרעוש" ל"לה סקסטה" ב-2020, שם אמר: "תמיד היה לי הרצון לחוות את החיים והכדורגל בארה"ב. לחוות מהי הליגה הזו, איך החיים שם. הייתי רוצה לשחק ב-MLS, אבל אם זה יקרה או לא, אני לא לא יודע".
אגב, גם "הסאנדיי טיימס" פרסם כמה גילויים חדשים בכתבה שהרעידה את עולם הכדורגל אתמול וטען שאין לזלזל בהשפעתו של דיוויד בקהאם על ההחתמה הפוטנציאלית הזו. "כוכב העבר האנגלי משמש כשגריר קטאר למונדיאל 2022, יש לו קו ישיר לבעלים של פ.ס.ז' - נאסר אל-חלאיפי. בנוסף, יש לו גם קשר קרוב למסי דרך העסקה שלו עם אדידס".
5 צפייה בגלריה
דייויד בקהאם
דייויד בקהאם
קו ישיר לבעלים הקטארים של פ.ס.ז'. בקהאם
(צילום: עוז מועלם)
גם בארה"ב משוכנעים שהפרסום לא הגיע משום מקום. עוד בשנה שעברה נטען בתקשורת האמריקאית כי בקהאם וחבריו חולמים להנחית במיאמי את מסי או כריסטיאנו רונאלדו. חורחה מאס, אחד מבעלי הקבוצה, אף הצהיר רק ביוני האחרון: "אני אופטימי בקשר לזה שמסי ישחק עם החולצה שלנו בעתיד. זה ישלים את המורשת של השחקן הגדול ביותר בדור שלנו".
יש לציין כי חוזהו של מסי בפ.ס.ז' מסתיים בתום העונה הנוכחית, ב-30 ביוני ליתר דיוק, ולמרות שהמועדון הצרפתי רוצה שמסי יישאר בפריז, לא לגמרי ברור מה הרצון של הכוכב הארגנטינאי.
5 צפייה בגלריה
לאו מסי
לאו מסי
הבעלים של אינטר מיאמי אופטימי. מסי
(צילום: AP)
שלשום (שבת) מסי הוביל את ארגנטינה לניצחון 0:2 על מקסיקו, כשכבש את אחד השערים. המשחק הבא של האלביסלסטה יהיה ביום רביעי (21:00) מול פולין, בקרב ישיר על ראשות הבית.
מסי חתם בפ.ס.ז' בקיץ שעבר אחרי ששוחרר מברצלונה בסיום חוזהו. העונה, ב-19 הופעות בכל המסגרות, "הפרעוש" כבש 12 שערים והוסיף 14 בישולים.