אוהדי מכבי חיפה מציפים את נתב"ג
(צילום: עוז מועלם)
בשורה נהדרת למכבי חיפה: שרת הפנים, איילת שקד, צפויה לקדם את איזרוחו של עלי מוחמד. שקד כתבה היום (חמישי) ברשתות החברתיות: "אוהדי מכבי חיפה היקרים, הפוסט הזה בשבילכם. בחודשים האחרונים קיבלתי אין ספור פניות מאוהדי הקבוצה מכל רחבי הארץ להסדיר את מעמדו של עלי מוחמד".
מכבי חיפה בליגת האלופות - סיקור מיוחד
"עלי הוא שחקן מצטיין שמסב הרבה מאוד גאווה לקבוצה ולמדינת ישראל ולכן הנחתי את רשות האוכלוסין וההגירה לתת לו מעמד של תושבות בכפוף להצגת המסמכים הנדרשים. עלי, אחרי העלייה המרגשת לליגת האלופות אני סומכת עלייך ועל מכבי חיפה שתייצגו את מדינת ישראל בכבוד".
יש לציין כי מוחמד לא יוכל לשחק בנבחרת ישראל למרות האיזרוח, מאחר שהוא משחק בקביעות בנבחרת ניז'ר ולא יוכל להחליף את הלאום.
3 צפייה בגלריה
עלי מוחמד
עלי מוחמד
בשורה משמחת. מוחמד
(צילום: עוז מועלם)

חוזרים לליגה

ובעניין אחר: מכבי חיפה נחתה אתמול בארץ עם הכרטיס לשלב הבתים של הצ'מפיונס, אך בעקבות הלו"ז הצפוף אין לה יותר מדי זמן למנוחה. הקבוצה תחל היום (חמישי) בהכנות למשחק הליגה הראשון שלה לעונת 2022/23, בשבת (20:00) מול מכבי נתניה בסמי עופר.
לפני כן, כבר הערב (19:00) הירוקים ידעו מי יהיו היריבות שלהם בליגת האלופות - והדריכות גדולה. מנכ"ל המועדון, איציק עובדיה, המריא ישירות מבלגרד להגרלה ובחיפה מקווים לאחת אטרקטיבית, כאשר כוכבים גדולים צפויים לנחות בסמי עופר.
3 צפייה בגלריה
ברק בכר
ברק בכר
חיפה חוזרת לליגת העל. בכר
(צילום: עוז מועלם)
בכר צפוי לבצע רוטציה בשבת ולתת מנוחה ללא מעט שחקנים ששיחקו מול הכוכב האדום בשלישי. המאמן מבין שקבוצה שלו חייבת לעשות סוויץ' בראש ולהגיע מוכנה מנטלית, וזה קשה אחרי הצלחה גדולה שכזו.
"הליגה היא הלחם והחמאה שלנו, אנחנו חייבים לפתוח עונה ברגל ימין ולסמן 'וי'", אמר גורם בקבוצה. בוגדן פלאניץ', שלא שב עם הקבוצה מבלגרד, צפוי, על פי מספר דיווחים, להיות מוצג באל אהלי מאיחוד האמירויות.
3 צפייה בגלריה
אלכסנדר קטאי שחקן הכוכב האדום בלגרד מול בוגדן פלאניץ' שחקן מכבי חיפה
אלכסנדר קטאי שחקן הכוכב האדום בלגרד מול בוגדן פלאניץ' שחקן מכבי חיפה
בדרך לאיחוד האמירויות. פלאניץ'
(צילום: AP)
בכר חושב על חיזוק, כאשר בפנקס של גל אלברמן ושלו ישנם מספר זרים על הכוונת. בכר לא מסתפק בבלמים וצפוי לצרף קשר, כאשר עדן קארצב (אם העסקה בין נתניה לדינמו מוסקבה תתפוצץ), עדן שמיר ואליאל פרץ מעומדים להגיע לקבוצה.