עכשיו זה רשמי. ארנה סלוט הוא היורש של יורגן קלופ בליברפול. היום (שני), יממה אחרי הפרידה הרשמית מהמאמן הגרמני, ואחרי שפיינורד ההולנדית נפרדה מסלוט בשישי שעבר ברשתות החברתיות, הודיע רשמית המועדון מצפון אנגליה על מינויו של ה"בוס" החדש.
ליברפול תפצה את קבוצתו לשעבר, פיינורד, ב-8.5 מיליון ליש"ט. זאת בשל העובדה כי להולנדי בן ה-45 לא היה סעיף שחרור בחוזהו. בעונה הבאה הוא ייכנס לנעליים גדולות מאוד, של אחד המנג'רים הכי מוצלחים ואהובים בתולדות ליברפול, שרשם אמש, אחרי תשע עונות מופלאות את משחקו האחרון כמנג'ר של המייטי רדס, עם ניצחון 0:2 על וולבס. עוד אתמול ומול יציעים מלאים, הקדיש קלופ שיר למאמן החדש.
1 צפייה בגלריה
ארנה סלוט
ארנה סלוט
עכשיו זה רשמי. סלוט
(צילום: EPA/MAURICE VAN STEEN)
שמו של סלוט עלה אשתקד כמועמד אפשרי להגיע לצ'לסי וטוטנהאם, אבל ההמתנה שלו השתלמה והוא ידריך בסופו של דבר את אחד המועדונים הגדולים באנגליה. ההולנדי זוכה להערכה בקרב לא מעט מועדונים באירופה. לאחרונה הוא קטף עם פיינורד את הגביע ההולנדי והוביל אותה לאליפות בעונה שעברה לראשונה אחרי 6 שנים. בנוסף, הוא הוביל את הקבוצה לגמר הקונפרנס-ליג ב-2022. העונה הקבוצה סיימה במקום השני בליגה ההולנדית.
לאחר שבינואר הודיע קלופ כי יעזוב את ליברפול בתום העונה, בורסת השמות המועמדים להגיע במקומו מנתה מספר מועמדים, אבל בסופו של דבר הנהלת ליברפול החליטה שארנה סלוט הוא המועמד המושלם מבחינתה. יורגן קלופ יסיים ביום ראשון הקרוב קדנציה של תשע שנים בליברפול, כשהוא זכה איתה באליפות ובליגת האלופות.
וואו: גול מטורף מנע מקבוצה לחזור לליגה
(ONE)