שתף קטע נבחר

מאמן הקבוצה שהפסידה 12:0 לברצלונה ב' נעצר

אחרי שהובס בתוצאה האסטרונומית, מאמן אלדנסה פיליפו די פיירו, נלקח לתשאול על ידי המשטרה עקב חשד להטיית משחקים. גם השוער אלסנדרו זאנייר נעצר. שחקן בקבוצה שלא שותף: "הייתי בהרכב חצי שעה לפני שריקת הפתיחה, אבל פתאום אמרו לי שאני בחוץ. זה היה מכור"

אחרי שברצלונה ב' רמסה 0:12 את אלדנסה ביום שבת במסגרת הליגה השלישית בספרד ועלה חשד להטיית משחק, החל גל המעצרים שכולל את מאמן הקבוצה המפסידה פיליפו די פיירו, השוער ושחקן נוסף.

 

די פיירו נעצר לפנות בוקר (בין שני לשלישי) לתשאול בעקבות חשד למעורבות בהטיית משחקים. מעצרו הגיע אחרי דרישתו של נשיא אלדנסה דויד אגייאר לחקור את תוצאת המשחק וביקש את עזרת המשטרה. המאמן האיטלקי מונה לתפקיד אחרי שקבוצת משקיעים איטלקית השתלטה על המועדון.

 

מנסים להתנחם. אלדנסה בצרות (מתוך הטוויטר)
מנסים להתנחם. אלדנסה בצרות(מתוך הטוויטר)
 

 

לאחר מכן גם השוער אלסנדרו זאנייר ושחקן נוסף של אלדנסה נעצרו. הבלם גי סמיטאלו שנלקח לתשאול אמר ביציאה מתחנת המשטרה: "אני מואשם בדברים שלא ביצעתי. כל מה שעשיתי היה להשאיר את כל כולי על המגרש עבור הקבוצה. אני מקווה שהאמת תצא לאור".

 

בינתיים, שחקן הקבוצה צ'יק סעאד שלא שותף בהפסד המדובר, אישר כי המשחק היה מכור: "יש ארבעה שחקנים מעורבים במכירת משחקים ואני גם מוכן למסור את שמותיהם בבוא העת. חצי שעה לפני פתיחת המשחק הייתי בהרכב, אך פתאום מישהו אמר לי שאני בחוץ. שמעתי מישהו אומר לפני המשחק שהוא מכור ואסור לנסות לכבוש. המאמן ידע מזה וגם חלק מהשחקנים".

 

הוא המשיך: "במהלך המשחק, המאמן קרא לי להיכנס אבל סירבתי וגם אמרתי לשחקנים האחרים שלא ייכנסו למשחק אחרת שמם יוכתם". לגבי ברצלונה ב' הוא אמר: "הם לא קשורים לעניין בשום צורה. הם עשו מה שהם צריכים, לכבוש שערים. גם אני הייתי נוהג כך". בעקבות האירועים, אלדנסה הודיעה שלא תשחק את יתר המשחקים שנותרו לעונה ושהיא ניתקה את יחסיה עם המשקיעים האיטלקיים.

 

עדיין קשה להאמין לתוצאה (מתוך הטוויטר) (מתוך הטוויטר)
עדיין קשה להאמין לתוצאה(מתוך הטוויטר)


פורסם לראשונה 04/04/2017 16:02

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
מתוך הטוויטר
פיליפו די פיירו
מתוך הטוויטר
מומלצים