שתף קטע נבחר

הצעת הענק של צ'לסי על דלה עלי

על פי האתר הספרדי "דון בלון", האלופה האנגלית צפויה לפנות בקרוב לטוטנהאם בנוגע לקשר המבוקש ולהציע עבורו כ-80 מיליון פאונד. לקאזט על סף חתימה בארסנל תמורת 52 מיליון פאונד

חלון ההעברות החל עם כמה רכישות נוצצות ברחבי אירופה, אבל נראה שאנחנו בדרך לאחת שתשבור את כל השיאים, לפחות באנגליה. על פי האתר הספרדי "דון בלון", צ'לסי מתכוונת להציע לטוטנהאם 80 מיליון פאונד תמורת דלה עלי בן ה-21.

 

למרות שעלי לא באמת נמצא בשוק והתרנגולים לא באמת רוצים למכור את היהלום שלהם, ליו"ר דניאל לוי, יהיה קשה מאוד לסרב לסכום האדיר הזה. אם ההעברה הזו באמת תושלם בסכום הזה, עלי יהפוך לשחקן השני הכי יקר בהיסטוריה, בסכום דומה לזה שבו נמכר גארת' בייל לריאל מדריד.

 

מלונדון ל-לונדון? דלה עלי (צילום: AP) (צילום: AP)
מלונדון ל-לונדון? דלה עלי(צילום: AP)

עלי הוא רק שם אחד ברשימת הקניות של אנטוניו קונטה, ששואף לזכות בליגת האלופות בעונה הבאה. הרשימה כוללת בין היתר את אלכס סנדרו של יובנטוס, רומלו לוקאקו מאברטון, טימואה בקאיוקו, אלוף צרפת עם מונאקו ו-וירג'יל ואן דייק מסאות'המפטון.

 

בינתיים בצד השני של לונדון ארסנל קרובה להחתים חלוץ, כאשר אלכסנדר לקאזט (26) צפוי לנחות באנגליה, לעבור בדיקות רפואיות ולעבור לתותחנים.

 

השחקן שיסדר לוונגר את ההתקפה? לקאזט (צילום: רויטרס) (צילום: רויטרס)
השחקן שיסדר לוונגר את ההתקפה? לקאזט(צילום: רויטרס)

 

ליון אמורה לקבל תמורתו לא פחות מ-52 מיליון פאונד, במה שתהיה ככל הנראה ההעברה הגדולה בתולדות מועדון, מעט יותר מזו של מסוט אוזיל ב-2013. לקאזט אמור לחזק מאוד את החוד של ארסן ונגר, בטח אם מסתכלים על המספרים הנפלאים שלו. החלוץ כבש מעל 20 שערי ליגה בכל אחת משלוש העונות האחרונות. 

 

דונארומה שוב בכותרות, טרי יחתום באסטון וילה

על פי דיווחים בתקשורת הספרדית, פ.ס.ז' תציע לריאל מדריד 44 מיליון ליש"ט עבור השוער קיילור נבאס, מה ששוב מעלה לכותרות את שוער מילאן, ג'יאנלואיג'י דונארומה.

 

אם נבאס אכן יעבור לקבוצה הצרפתית, המהלך עשוי לסלול את דרכו של האיטלקי בן ה-18 לבלאנקוס. כזכור, דונארומה הסכים להישאר במילאן, אך סוכנו מינו ראיולה דוחף אותו לכיוון אלופת אירופה.

 

דונארומה. השם החם של הקיץ (צילום: AP) (צילום: AP)
דונארומה. השם החם של הקיץ(צילום: AP)

 

תרחיש אפשרי נוסף הוא שהבלאנקוס יחזרו לאופציית דויד דה חאה, ומנצ'סטר יונייטד עשויה לפנות לדונארומה. כך או כך, "היורש של בופון" יישאר השם החם של הקיץ.

 

ה"סאן" האנגלי מפרסם כי ג'ון טרי, שלאחרונה נפרד מאלופת אנגליה צ'לסי, יחתום מחר (ב') על חוזה באסטון וילה וייצטרף אליה למחנה האימונים. אם הבלם בן ה-36 יחתום בווילה, זו תהיה בסך הכל התחנה השנייה שלו בקריירה, לאחר שבילה 20 עונות בסטמפורד ברידג' (למעט השאלה קצרה לנוטינגהאם פורסט).

 

 

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
מומלצים