ההודעה על מותה של המלכה אליזבת ב-BBC
(צילום: BBC )
לאחר דחיית המחזור הקודם, הפרמייר-ליג אישרה היום (שני) כי שני משחקים נוספים מהמחזור הקרוב ידחו גם כן. זאת בשל מחסור של כוחות משטרה, שיהיו עסוקים בהלווייתה של המלכה אליזבת השנייה שתיערך ביום שני. המפגשים שאמורים היו להיות ביום ראשון בין צ'לסי לליברפול ובין מנצ'סטר יונייטד ללידס יונייטד נדחו למועד שיקבע בהמשך. כמו כן, משחק נוסף שנדחה הוא של ארסנל מול פ.ס.וו ההולנדית, שאמור היה להיערך ביום חמישי הקרוב בלונדון במסגרת שלב הבתים של הליגה האירופית. המשחק בין ברייטון לקריסטל פאלאס שאמור היה להיערך בשבת נדחה עוד לפני מות המלכה בעקבות שביתה שהייתה מתוכננת בברייטון - שאמנם כבר בוטלה, אך ספק אם המשחק ייערך בשל העובדה כי נדחה מבעוד מועד. מנגד, משחקי הליגות הנמוכות יחודשו מחר.
בהודעת הפרמייר-ליג נכתב: "לאחר התייעצות נרחבת עם קבוצות ייעוץ בטיחות מקומיות, המשטרה, המועדונים ורשויות רלוונטיות אחרות, לא הייתה אפשרות אחרת אלא לדחות את שלושת המחשקים האלו. המועדים החדשים יתפרסמו בבוא העת".
חשוב לזכור כי העונה יותר מתמיד יהיה זה יהיה אתגר קשה למצוא מועדים חדשים למשחקים שנדחו, שכן לוח הזמנים של רוב הקבוצות גם ככה עמוס מאי פעם בשל קיום המונדיאל בקטאר בנובמבר.
1 צפייה בגלריה
דקת דומייה לזכרה של המלכה אליזבת במשחק בין פ.צ. ציריך לבין ארסנל
דקת דומייה לזכרה של המלכה אליזבת במשחק בין פ.צ. ציריך לבין ארסנל
דקת הדומייה לזכרה של המלכה במשחק בין פ.צ ציריך לארסנל
(צילום: גטי אימג'ס)