שתף קטע נבחר

זהבי וגוואנגז'ו R&F הפסידו 2:0 לג'יאנגסו סונינג

אחרי שכבשו 11 שערים בארבעת המחזורים הראשונים, הישראלי וחבריו ספגו הפסד ביתי מפתיע. הואנג זיצ'אנג כבש ראשון (48), אלכס טשיירה הכפיל (60, בפנדל). השער השני הובקע לא לפני ששופט המשחק ביקש להשתמש בטנולוגיית ה-VAR וקיבל אישור ששחקן סונינג אכן הוכשל ברחבה

גוואנגז'ו R&F רשמה היום (שישי) כנראה את משחקה החלש ביותר העונה, כזה שהסתיים בהפסד ביתי 2:0 לג'יאנגסו סונינג, במסגרת המחזור החמישי בליגה הסינית.

 

 

אחרי שכבשו 11 שערים בארבעת המחזורים הראשונים, ערן זהבי וחבריו לא הצליחו למצוא את הרשת (ונשרו למקום השישי בסין עם 9 נקודות מ-15 אפשריות). הישראלי אמנם בעט סמוך לקורה בדקה השמינית, אבל קבוצתו לא ממש הופיעה להתמודדות. ג'יאנגסו סונינג הייתה טובה יותר בעיקר בחצי השני וכבשה פעמיים - מרגלי הואנג זיצ'אנג (48) ואלכס טשיירה (60, בפנדל). השער השני הובקע לא לפני ששופט המשחק ביקש להשתמש בטנולוגיית ה-VAR וקיבל אישור ששחקן סונינג אכן הוכשל ברחבה.

 

הפעם הוא לא כבש. זהבי (מתוך טוויטר) (מתוך טוויטר)
הפעם הוא לא כבש. זהבי(מתוך טוויטר)

 

מהלך המשחק

דקה 8': התקפה נהדרת של גוואנגז'ו R&F החלה ברנאטיניו, נמשכה במיאו והסתיימה בבעיטה של זהבי מ-17 מטר סמוך לקורה של ג'יאנגסו סונינג.

 

35': הלחץ של גוואנגז'ו R&F נמשך. הפעם זהבי הכין כדור נהדר לג'וניור אורסו, שבעט מחוץ לרחבה לשמיים.

 

42': ריצ'מונד בואקיה הגנאי חטף כדור בחלק של גוואנגז'ו R&F, פרץ לרחבה, אבל, לא ברור איך, נכשל מול השוער היריב ובעט רק לרגליו.

 

הפסד ביתי מפתיע. זהבי (צילום: מתוך הטוויטר) (צילום: מתוך הטוויטר)
הפסד ביתי מפתיע. זהבי(צילום: מתוך הטוויטר)

 

48': שער! 0:1 לסונינג. בניגוד גמור למהלך המשחק, הואנג זיצ'אנג ניצל הדיפה לא טובה של שוער גוואנגז'ו R&F ודחק מקרוב פנימה.

 

60': שער! כבר 0:2 לסונינג. האורחת קיבלה כדור עונשין מ-11 מטר, רק לאחר שהשופט השתמש בטכנולוגיית ה-VAR והתבשר כי שחקן סונינג הוכשל ברחבה. אלכס טשיירה דייק מהנקודה הלבנה וחגג את שערו החמישי העונה בסין.

 

 


פורסם לראשונה 06/04/2018 14:19

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
מומלצים