שתף קטע נבחר

זידאן: "אנחנו לא תלויים בכריסטיאנו רונאלדו"

מאמן ריאל מדריד התייחס ליכולתו של הפורטוגלי לאחרונה: "הוא יחיד במינו, תמיד היה כזה". דייגו סימאונה: "אני רוצה שאתלטיקו תשתפר, לכן אני נשאר פה"

 

ריאל מדריד סיימה הערב (ראשון) ב-1:1 ביתי מול היריבה העירונית אתלטיקו, במשחק שבו הובילה משער אדיר של כריסטיאנו רונאלדו. מאמן ריאל, זינדין זידאן דיבר על הפער מאתלטיקו, שנשאר בעקבות התיקו על ארבע נקודות: "המטרה שלנו בליגה נשארה זהה: לנסות ולסיים את העונה במקום השני".

 

לטבלת הליגה הספרדית

 

"אני לא חושב שאנחנו תלויים בכריסטיאנו", התייחס הצרפתי ליכולת של רונאלדו בתקופה האחרונה, לאחר שהאחרון כבש עוד שער אדיר, "אבל ברור שאין עוד אחד כמוהו".

 

כריסטיאנו רונאלדו חוגג (צילום: AFP)
כריסטיאנו רונאלדו. "יחיד במינו"(צילום: AFP)

לגבי המפגש עם יובנטוס ביום רביעי הקרוב אמר המאמן: "אנשים חושבים שזה גמור, אבל אנחנו הולכים לסבול עוד הרבה. אסור לנו לחשוב ככה, אלא לבוא ולעשות את העבודה".

 

אנטואן גריזמן היה זה שהשווה עבור הקולצ'ונרוס. מאמן אתלטיקו דייגו סימאונה דיבר עליו: "גריזמן שחקן גדול. הוא לא התחיל טוב את העונה והוא יודע את זה, אבל קשה מאוד להמציא את עצמך מחדש כמו שהוא עשה מאז דצמבר האחרון".

 

 

אנטואן גריזמן חוגג (צילום: AFP)
אנטואן גריזמן חוגג את השער. יישאר?(צילום: AFP)

 

רוב הקבוצות בעולם היו שמחות עם תוצאה כזו בסנטיאגו ברנבאו, אבל מאמן אתלטיקו הרגיש אחרת, בעיקר משום שכל אובדן נקודות מקשה על הקבוצה שלו לצמצם את הפער מהמוליכה ברצלונה: "אני לא שמח, כי רצינו לנצח כאן. הם התחילו טוב יותר והיה לנו קשה להיכנס למשחק, אבל סיכנו את השער שלהם והגבנו מיד כשנכנסנו לפיגור. אני יוצא מהמשחק הזה עם טעם מר".

 

צ'ולו התייחס גם לעתיד שלו בקבוצה עם אמירה שיכולה לעודד את האוהדים: "אני נשאר פה כי אני מאמין שהקבוצה הזאת יכולה להשתפר ולצמוח. אני רוצה שכל מי שיכול לעזור לקבוצה להשתפר יישאר פה".

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
צילום: רויטרס
זינדין זידאן ריאל מדריד
צילום: רויטרס
מומלצים