שתף קטע נבחר

ותודה ל-VAR: ניצחון קשה לברצלונה בוויאדוליד

אלופת ספרד נשארה מושלמת בליגה, הפעם עם 0:1 בחוץ, למרות הדשא הבעייתי ובעזרת הטכנולוגיה: עוסמאן דמבלה הבקיע בדקה ה-57, שער שוויון של קיקה בתוספת הזמן נפסל בזכות מערכת ה-VAR - שקבעה כי הוא נכבש מנבדל

 

ברצלונה הגיעה הערב (שבת) לוויאדוליד במטרה להישאר מושלמת בליגה הספרדית - והצליחה לעמוד במשימה גם בזכות התערבות טכנולוגית. זה לא היה לה קל, אבל אלופת ספרד ניצחה 0:1 את העולה החדשה ואספה שלוש נקודות נוספות במסגרת המחזור השני בלה-ליגה.

 


 

 

הקטלאנים התמודדו עם יריבה עיקשת וכר דשא בעייתי, והציגו יכולת פושרת למדי. מי שעשה את ההבדל היה עוסמאן דמבלה, שהבקיע את השער היחיד במשחק, או יותר נכון, את השער החוקי היחיד. בדקה ה-57 הצרפתי קיבל הגבהה מסרג'י רוברטו ובנגיעה מצא את הרשת.

 

ברצלונה חוגגת (צילום: רויטרס)
ברצלונה חוגגת ניצחון בוויאדוליד(צילום: רויטרס)

 

ג'ורדי אלבה בודק מקרוב את מצב הדשא (צילום: רויטרס)
ג'ורדי אלבה בודק מקרוב את מצב הדשא(צילום: רויטרס)
 

ויאדוליד חוגגת (צילום: רויטרס)
ולפעמים החגיגה מוקדמת. תשאלו את שחקני ויאדוליד(צילום: רויטרס)

בתוספת הזמן קיבלנו חתיכת דרמה. קקו נגח פנימה את מה שהיה אמור להיות שער השוויון של ויאדוליד, רק שהוא הובקע מנבדל. בדיקה במערכת ה-VAR גילתה את זה לאכזבת האוהדים, שחגגו מוקדם מדי.

 

מהלך המשחק

דקה 5':  עוסמאן דמבלה ניצל את המהירות שלו באגף שמאל ואחרי שהצליח לעבור שלושה שחקנים שיחרר כדור מעל המשקוף מזווית קשה.

 

7': הזדמנות ראשונה למארחת. אנס אונאל הצליח למצוא שטח בין ג'ראד פיקה וסמואל אומטיטי. הטורקי בעט חזק כדור שנהדף לקרן על ידי מארק-אנדרה טר שטגן. 

 

ברצלונה ויאדוליד עוסמן דמבלה חאבי חויאנו (צילום: רויטרס)
דמבלה מול חאבי מויאנו(צילום: רויטרס)
 

22': שיתוף פעולה בין ג'ורדי אלבה לדמבלה כמעט הוביל לראשון של הקטלאנים, אך הצרפתי שניסה מחוץ לרחבה, בעט שוב החוצה.

 

35': פיליפה קוטיניו עם ההזדמנות הכי טובה של בארסה עד עכשיו. הברזילאי הגיע מאחור כמו שהוא אוהב ובעט כדור חד ושטוח לפינה הימנית. מאסיפ התמתח והוציא את הכדור מהמסגרת.

 

ברצלונה ויאדוליד (צילום: AFP)
פיליפה קוטיניו מנסה למצוא שטח פנוי(צילום: AFP)

 

58': שער! 0:1 לברצלונה. סרג'י רוברטו הצליח להשתלט על כדור ארוך ממש על קו הרוחב והגביה לצרפתי שבנגיעה פיצח את הבונקר של המארחת. 

 

77': כמעט שווין. קקו התרומם ראשון לכדור גובה ונגח למסגרת, טר שטגן הציל שער בטוח.

 

ברצלונה ויאדוליד (צילום: AFP)
לאו מסי מול ג'ורדי מאסיפ(צילום: AFP)

 

83': שער של לואיס סוארס נפסל בגלל נבדל.

 

89': מאלקום היה יכול להכפיל, אבל הבעיטה שלו נעצרה אצל מאסיפ.

 

ברצלונה ויאדוליד (צילום: AFP)
לואיס סוארס. שער שנפסל(צילום: AFP)

 

90'+2: קקו נגח פנימה והקפיץ את היציעים, אבל אחרי בדיקה במערכת ה-VAR התברר שהוא היה בנבדל - והשער שלו נפסל. איזו אכזבה לאוהדים, שכבר היו בטירוף.

 

הרכבים

ויאדוליד: ג'ורדי מאסיפ; נאצ'ו, פרננדו קאלרו, קיקו, חאבי מויאנו; רובן אלקאראס, בורחה פרננדס (קקו, 64), טוני (דניאל ורדה, 87), אוסקר פלאנו, אנואר; אנס אונאל (דיוז'ה קופ, 70).

 

ברצלונה: מארק-אנדרה טר שטגן, ג'ורדי אלבה, סמואל אומטיטי, ג'רארד פיקה, סרג'י רוברטו; איבן ראקיטיץ', סרחיו בוסקטס, פיליפה קוטיניו (מאלקום, 84); עוסמאן דמבלה (ארתורו וידאל, 76), לואיס סוארס (מוניר אל חדאדי, 90+1), לאו מסי. 

 

ניצחון לאתלטיקו בדרבי הקטן של מדריד

אתלטיקו מדריד ספגה בשבוע שעבר שער שוויון מוולנסיה והסתפקה בנקודה במחזור הפתיחה. הערב, בבית, היא חיכתה יותר משעה לשער היחיד שלה בדרבי הקטן מול ראיו ואיקאנו. בדקה ה-63 סטפן סאביץ' עלה לכדור קרן, הוריד בראש נהדר ואנטואן גריזמן המשיך מקרוב פנימה. הקולצ'ונרוס שמרו על היתרון הפעם והשיגו ניצחון ראשון העונה. במשחק נוסף אלאבס ובטיס סיימו ב-0:0.

 

 

 


פורסם לראשונה 25/08/2018 23:08

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
מומלצים