שתף קטע נבחר

משטרת לאס וגאס פתחה מחדש את התביעה נגד רונאלדו

בעקבות החשיפה של "דר שפיגל" והראיון עם קתרין מאיורגה, שהתלוננה שהפורטוגלי אנס אותה, במשטרת לאס וגאס החליטו לפתוח מחדש את תיק התביעה שהוגש ב-2009, אז ללא שם החשוד. עו"ד של מאיורגה: "כל מה שהיא עברה זה ממש לא 'פייק ניוז'"

  

 
כריסטיאנו רונאלדו מתחיל להתסבך. החשיפה לפני מספר ימים ב"דר שפיגל" הגרמני שערך ראיון עם קתרין מאיורגה, שטוענת שהכוכב הפורטוגלי תקף ואנס אותה במלון בלאס וגאס בשנת 2009, עשתה הרבה רעש – ועכשיו היא גם גרמה למשטרת לאס וגאס לפתוח מחדש את החקירה.

 


 

דובר המשטרה המקומית הודיע על ההחלטה וטען שבחודש שעבר מאיורגה הגישה בקשה לפתוח את החקירה, אך לא היא או נציגיה נקבו בשמו של רונאלדו כחשוד. על פי כתב התביעה, מאיורגה ערכה בדיקה לתקיפה מינית בבית חולים מקומי באותו הלילה (13 ביוני 2009).
 

המתלוננת נגד כריסטיאנו רונאלדו, קתרין מאיורגה (צילום מסך מתוך
המתלוננת נגד כריסטיאנו רונאלדו, קתרין מאיורגה(צילום מסך מתוך "דר שפיגל")

 

במשטרת לאס וגאס טוענים שיש ברשותם עדיין את כל הראיות מהמקרה אז, שלא עובדו והועברו הלאה מכיוון שמאיורגה לא הסכימה להגיש תביעה. דובר המשטרה: "עדיין אפשר

להוציא DNA מהבדיקה שלה".

 

עורכת הדין המייצגת את מאיורגה, לזלי מארק סטובאל, אמרה שההאשמות אינן "פייק ניוז", כפי שרונאלדו עצמו טען לפני כיומיים בלייב וידאו שהוא העלה לאינסטגרם שלו. עוד אמרה סטובאל: "גברת מאיורגה הגישה תלונה, את הראיות הפיזיות בנוגע לתקיפה המינית שלה, תשובות לשאלות שנשאלה, ואת כל הפרטים והנסיבות שהובילו להסדר הפשרה עם נציגיו של כריסטיאנו רונאלדו והדרישה שלהם שלא לחשוף את הסיפור. כל אלו והפגיעה הנפשית שהיא ספגה אינן 'פייק ניוז'.

 

על פי כתב התביעה, מאיורגה, עכשין בת 34, הסכימה לקבל 375 אלף דולר מנציגיו של הפורטוגלי כדי לא לחשוף את שמו או פרטים על המקרה, ולא לדבר עם אף אחד, כולל משפחתה על אותה תקיפה מינית.

 

כריסטיאנו רונאלדו יובנטוס (צילום: AFP)
כריסטיאנו רונאלדו (צילום: AFP)

 

מכיוונו של הפורטוגלי התקבלה אותה תגובה כמו זו שנשלחה ל"דר שפיגל" ובה נטען שהדיווחים על המקרה "בוטים ולא חוקיים".

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
צילום: AFP
כריסטיאנו רונאלדו
צילום: AFP
מומלצים