שתף קטע נבחר

5:5 מטורף בין אסטון וילה ונוטינגהאם פורסט

המחזור ה-19 של הצ'מפיונשיפ סיפק את אחד המשחקים הכי משוגעים של השנה. טאמי אברהם שמושאל לוילה מצ'לסי, כבש רביעייה שלא הספיקה לו כדי לקחת שלוש נקודות

מתי בפעם האחרונה ראיתם משחק שהובקעו בו עשרה שערים? למרות שאתמול נערך מחזור של הצ'מפיונס, המשחק שגנב את ההצגה היה ה-5:5 המשוגע בין אסטון וילה ונוטינגהאם פורסט במסגרת הצ'מפיונשיפ האנגלי. איש המשחק ללא ספק היה חלוץ הוילאנס, טאמי אברהם, שכבש רביעייה, אך היא עדיין לא הספיקה לו כדי לקחת שלוש נקודות.

 

נוטינגהאם פתחה את המשחק בטירוף ועלתה ל-0:2 כבר אחרי שש דקות בזכות שערים של לואיס גרבאן (3) וז'ואאו קרבליו (6). בשלב זה התחילה ההצגה של אברהם, שהחזיר את המארחת לעניינים עם צמד מהיר (11 ו-14). מאטי קאש השיב את היתרון לפורסט (22), אך אברהם השלים שלושער עוד לפני המחצית עם שער בפנדל (36).

 

טאמי אברהם אסטון וילה (צילום: Getty Images)
משחק שיא בקריירה. טאמי אברהם (צילום: Getty Images)

 

ג'ו לולי (סיים עם שלושה בישולים), העלה את האורחת ל- 3:4 (51), אבל טוביאס פיגרדו (68) השאיר אותה בעשרה שחקנים (68). וילה שהגיעה למשחק אחרי שלושה ניצחונות רצופים, ניצלה זאת היטב ועלתה ליתרון תוך פחות מעשר דקות, כשאברהם המושאל מצ'לסי השלים רביעייה גדולה (71) ואנוואר אל גאזי הוסיף (75). האורחת לא ויתרה ולמרות החיסרון המספרי, גרבאן כבש את השני שלו בדקה ה-82 וקבע 5:5 בלתי נתפס.

 

מנג'ר וילה, דין סמית', היה מאוכזב בסיום: "כשאתה מבקיע חמישה שערים בבית אתה צריך לנצח. חבל שלא הצלחנו לשמור על היתרון למרות שהם היו בפיגור של שחקן". על הכוכב שלו שכבש שלושער ראשון בקריירה והוסיף אחד נוסף: "טאמי היה מאוכזב שלא כבש שישה שערים, כי הייתה לו אפשרות לכך. נהדר שיש שחקן כמוהו במועדון". מנג'ר פורסט, אייטור קראנקה: "אני גאה בשחקנים שלי על הלחימה שלהם עד השנייה האחרונה ובמצב כזה זה לא משנה כמה גולים הובקעו במשחק".

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
מומלצים